סלבס בהתחזקות

עמיר בניון: "אני אדם מאמין, מניח תפילין. הציציות? הן בפנים"

הזמר סיפר על תהליך החזרה בתשובה שלו, שהחל לפני יותר משני עשורים: "זה היה ללכת על הכל. לא לגעת בזקן. כיום מצליח לשמור את השבת"

עמיר בניון (צילום" יח"צ)עמיר בניון (צילום" יח"צ)
אא

"זה היה אחרי האלבום הרביעי שהוצאתי, 'ניצחת איתי הכל. הגעתי מבית מסורתי – היה קידוש וחגים, אבל שלחו אותנו לבית ספר חילוני. תמיד חיפשתי את הקרבה שלי לקדוש ברוך הוא. הוא תמיד שמר עלי... זה היה הזמן לנסות להבין יותר מה אומר הקשר הזה. בשבילי, החזרה בתשובה הייתה המשך טבעי". כך אמר הזמר והיוצר עמיר בניון בראיון שקיים בעיתון ידיעות אחרונות.

בניון מודה כי הוא לא החל את התהליך בהדרגה. "זה היה ללכת על הכל. לא לגעת בזקן", הוסיף. "הייתה תקופה שהגיע עד לפה (מסמן את מקום הזקן). הייתי צריך לעשות התרת נדרים כדי לקצר אותו".

על האמונה שלו כיום הוא אומר: "אני אדם מאמין. מניח תפילין, הציציות שהיו בחוץ, היום בפנים. אני תמיד עם ציצית. אני תמיד הולך עם כובע. שבת היא שבת לרוב. אני מצליח לשמור את הרוב. הילדים בכיוון הדתי. ישראל הולך עם כיפה, הולך לבית כנסת. מגיע לשיעורי תורה".

בהמשך הוא התייחס לתהליך הגירושין שעבר לפני כשש שנים: "האגו מילא את כל הבניין. הייתי עסוק בכאב של עצמי, בשמחה של עצמי. במה שקוראים לו 'עמיר'. לא שעשיתי את זה בכוונה, אבל אני מצר על כך. זה עניין של למידה. התנצלתי בפני מרים על מה שאני זוכר. אנחנו ביחסים טובים".

"קשה לי עם זוגיות כרגע", הוא מסכם. "יש לי מעצור כל פעם שאני חושב על זוגיות. בשש השנים האחרונות זה נהיה קודם כל 'לא'. אני משתדל שלא להכיר. לא מגיע לסיטואציות כאלה. אם אני יודע ששום דבר לא ייצא מזה, אין מה להיכנס, אבל אולי עוד כמה טיפולים עם עצמי, לברר מה יש בפנים, ייפתח אצלי משהו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:עמיר בניוןשמירת שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה