חדשות בעולם

הפתעה: איתן בן ה-9 כתב מכתב לנשיא ביידן – וקיבל תשובה

התלמיד איתן רוזנטל קיבל בבית הספר משימה: לכתוב מכתב למי שירצה. הוא החליט לייעד אותו לבית הלבן, והופתע כאשר קיבל מכתב בחזרה. אמו: "הוא אמר לי – 'קיבלתי מכתב מהבית הלבן. ביידן הבטיח לעזור'"

ביידן (צילום: shutterstock)ביידן (צילום: shutterstock)
אא

במהלך שנת הלימודים הקודמת החליט איתן רוזנטל בן ה-9, תלמיד כיתה ג' מבית ספר שביוסטון, טקסס, לשלוח מכתב לנשיא ג'ו ביידן. הסיבה: הוא קיבל משימה בכיתה - לכתוב מכתב למי שירצה, ולכן החליט לייעד אותו לנשיא.

איתן מחובר מאוד לחדשות בישראל, ולכן החליט להתייחס לאירועי הטבח לפני כעשרה חודשים. הוא כתב מכתב ושלח את המעטפה ישירות לבית הלבן. במכתב הוא ביקש מביידן שיתמוך בישראל. בתחילת השבוע נפתחה שנת הלימודים החדשה בארצות הברית, ולאיתן המתינה הפתעה בכיתה - מכתב מהבית הלבן.

במכתב, שבסופו מופיעה החתימה של הנשיא ביידן, נכתב כך: "עם ישראל עבר רגע של טרור – יותר מ-1,300 אזרחים, בהם אמריקנים, נרצחו על ידי חמאס. הדיווחים על הזוועות נצרבים בנפשנו". ביידן הוסיף כי מתקפת הטרור של חמאס הזכירה לו את השואה. "אני לא אשתוק, ארצות הברית עומדת לצד ישראל - נעשה הכול כדי לדאוג שהיא תוכל להגן על עצמה", הוסיף.

בנוסף, ביידן הבטיח לאיתן לנסות ולהחזיר את החטופים והתחייב להבטיח הגנה על אזרחי ישראל. "אמשיך לפעול למען השלום ופתרון שתי המדינות, כך שהעם הישראלי והפלסטיני יוכלו ליהנות מביטחון וכבוד", אמר.

חגית פריינטה, אימו של איתן, אמרה לחדשות 12: "איתן התרגש ורץ אלי. הוא אמר לי – 'קיבלתי מכתב מהבית הלבן. נשיא ארצות הברית הבטיח שהוא יעזור לישראל ולעם היהודי'". היא הוסיפה כי המכתב עורר בה תחושת ביטחון. "אני רואה בזה הצהרה של תמיכה, שמראה שהם עומדים לצידנו ומכירים במה שקרה", סיכמה.

היום ההגרלה! 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג! לחצו כאן להרשמה לכל ההגרלות + שבוע חינם בעולם הילדים >>>
תגיות:מלחמהנשיא ארה"בג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה