חדשות בארץ

עזה: הותקף האזור ממנו שוגר טיל לעבר תל אביב, בפאתי האזור ההומניטרי

כוחות צה"ל תקפו בנוסף במרכז הרצועה וברפיח וקראו לחלק מהתושבים בחאן יונס להתפנות. התקשורת הערבית דיווחה על ניסיון של צה"ל לחסל בכיר בחזית העממית ובארגון שביצע את חטיפתו של גלעד שליט

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא
(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל קרא הלילה (בין שלישי לרביעי) לתושבי שכונות בצפון ומערב חאן יונס להתפנות בשל עצימת הפעילות של צה"ל באזור. מדובר באזור ממנו שוגר אתמול הטיל לתל אביב. צה"ל איתר את מיקום המשגר, בגבול שבין הציר הומניטרי לעיר חאן יונס.

בנוסף, לוחמי חטיבת הנח"ל ממשיכים להילחם במרחב תל א-סולטאן ברפיח. ביממה האחרונה הלוחמים חיסלו מספר מחבלים חמושים ואיתרו אמצעי לחימה רבים, בהם מחסניות, רימונים, קליעים, מטענים ועוד.

אוגדה 252 פועלת במרכז הרצועה ובמהלך מספר פשיטות הושמדו תשתיות טרור וחוסלו מחבלים.  כוחות הנדסה השמידו במרחב עמדות צליפה ותצפית של ארגון חמאס.

במהלך היממה האחרונה חיל האוויר תקף למעלה מ-40 מטרות טרור ברצועת עזה. מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור, ביניהן מבנים מהם נורו טילי נ"ט ומחבלים אשר היוו איום על כוחותינו.

יש לציין כי אמש בעקבות ירי על כוחות מהאזור ההומניטרי הסמוך לרפיח, הורה צה"ל על עצירת הנסיעה והתיאומים בציר ההומניטרי. צה"ל הודיע כי "פעילות טרור במרחבים הומניטריים ובריכוזי אוכלוסייה פוגעת בתיאומים ההומניטריים ובהפצת הסיוע לתושבי הרצועה"

כלי תקשורת ערבים דיווחו כי צה"ל תקף לפני מספר ימים את ביתו של סגן מזכ"ל החזית העממית, ג'מיל מזהר, בנוסייראת שבמרכז רצועת עזה.‌‌ הדיווחים לא ציינו האם נפגע בתקיפה.

כמו כן, מקורות עזתיים מסרו לתקשורת הסעודית כי ישראל חיסלה את מאהר אבו ע'ליבה, מפקד חטיבת הייחוד הסלפי בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות. ע"פ מקורות אלו הוא חוסל בתקיפה על ביתו ביום שישי האחרון בדיר אלבלח במרכז הרצועה. חטיבת הייחוד היא פלג סלפי, האוחז באג'נדה דאע"שית. אנשיו היו מעורבים בחטיפת גלעד שליט בשנת 2006.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה