סלבס בהתחזקות

עומר אדם: "מאהבת חינם נקום, בעזרת השם"

הזמר העלה פוסט הקורא לאחדות בעם ישראל, מה שהפך תוך שעות לויראלי: "אם מישהו עשה לכם משהו, תמחלו"

(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)
אא

הזמר עומר אדם העלה אתמול (שלישי), לקראת צאת צום תשעה באב, סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, שבו הוא קורא לאחדות. "אם היינו יכולים להיות מודעים כל השנה ולא רק ליום אחד. אם היינו יכולים לדבר טוב כל יום ולא רק היום, לאהוב באמת, לכבד, לחבק", כתב אדם. "אם מישהו אמר או עשה משהו רע, לנשום, למחול, לשכוח, לא רק היום - כל יום".

הפוסט זכה לאלפי שיתופים ולייקים ותוך שעות, גם לאחר צאת הצום, הפך לויראלי ברשתות החברתיות. אדם, שצירף את ניגון ברדיצ'ב בביצוע של הזמר עקיבא, המשיך וכתב: "במקום זה, להפיץ טוב לדבר טוב ולהרחיק לשון הרע ושנאה כל יום, לא רק היום. משנאת חינם נחרבנו ומאהבת חינם נקום בעז"ה. עם ישראל חי".

התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא. "עם ישראל חי", "הלוואי ונסלק שנאת חינם", "אם נהיה מאוחדים, אף אחד לא יוכל להשמיד אותנו", כתבו לו עוקביו.

אדם הוא לא הזמר היחיד שקרא לאחדות ביממה האחרונה. אתמול קראו גם הזמרים רותם כהן ואושר כהן לציבור להפסיק בשנאת חינם ולהרבות באהבה אחד כלפי השני.

המוזיקאי רותם כהן כתב: "יותר מתמיד אני מבין שלא משנה כמה נתרחק מעצמנו, כמה מסכות נעטה, כמה תרבויות נחקור, וכמה נהיה פתוחים לעולם, ברור לי שאם הייתי גר בניו יורק והיו שואלים את השכן מהקומה שלי: 'מי גר מולך?', התשובה שלו תהיה: 'יש כאן מוסיקאי... יהודי'. דווקא עכשיו, כשיש כל כך הרבה שנאה, כל כך הרבה פילוג, כל כך הרבה זלזול, באמונה ובכלל, אני בוחר לכבד את השורשים שלי".
הזמר אושר כהן הוסיף: "חורבן בית המקדש זה לראות אותנו רבים עם עצמנו בהפגנות, בפאנל של חדשות, בפקקים בכביש ובעוד שיח מפלג. עזבו אתכם רק מדת וצום ושמירת המנהגים, ביום שבו נאהב את חברינו כמו את עצמנו, שלא ננקום נקמות ולא ניטור טינה, זה יהיה שיקום בית אמיתי". 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אהבת חינםעומר אדם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה