הורים וילדים

קישוט חדר הילדים בחופש הגדול: 5 רעיונות להפיכת חדר פשוט לממלכה קסומה

רוצים לדעת איך להפוך את חדר הילדים לממלכה קסומה ומלאת דמיון? החופש הגדול הוא הזמן המושלם לפרויקטים יצירתיים ומלאי צבע שתוכלו לעשות יחד עם הילדים. בעזרת חמישה רעיונות פשוטים וייחודיים תוכלו להוסיף לחדר הילדים חיים, צבע ושמחה, ליצור מקום שמעודד יצירתיות, ואפילו לסדר בדיוק בזמן לשנת הלימודים הבאה. יוצרים בכיף

אא

החופש הגדול הוא זמן מיוחד שבו כל המשפחה יכולה לבלות יחד, והילדים נהנים משפע של שעות חופשיות בבית. אז למה לא לנצל את הזמן הזה כדי ליצור משהו ביחד? קישוט חדר הילדים הוא דרך נהדרת לשלב בין זמן איכות הורה-ילד, הכנה לשנת הלימודים הבאה והזדמנות להכניס צבע וסדר לחדר. נצלו את החופש הגדול לזמן איכות עם הילדים. בעזרת פרויקטים יצירתיים ומלאי צבע תהפכו את חדרם למקום קסום ומעורר השראה, בדיוק בזמן לשנת הלימודים החדשה.

  1. התחילו בתכנון משותף

לפני שמתחילים לעצב ולקשט, חשוב לשבת יחד עם הילדים ולתכנן את התהליך. שאלו אותם איך הם מדמיינים את החדר שלהם – אילו צבעים הם אוהבים, איזה נושא יכול להיות כיף ומשעשע ואילו פינות מיוחדות הם רוצים ליצור בחדר. התכנון המשותף לא רק נותן לילדים תחושת שותפות, אלא גם עוזר לכם להימנע ממצבים של חוסר התאמה לציפיות.

  1. הכינו פינת יצירה אישית

אחת הדרכים הפשוטות והמהנות להכניס צבע וחיים לחדר הילדים, היא להכין יחד פינת יצירה אישית. תלו לוחות שעם או מגנטים על הקיר, שעליהם הילדים יוכלו לתלות יצירות שהם מכינים, תמונות מצחיקות, לוחות זמנים או כל דבר אחר שהם אוהבים. זו דרך נהדרת לתת להם ביטוי אישי בחדר, והעיסוק ביצירה יכול להעסיק אותם שעות.

  1. צביעת קירות ופריטים יחד עם הילדים

אם אתם באמת רוצים לשנות את מראה החדר, חשבו על פרויקט צביעת קירות או פריטים בחדר. בחרו יחד עם הילדים צבעים שמחים ותוססים, ואולי גם דוגמאות שהם ייהנו מהן כמו צורות גיאומטריות, חיות או דמויות אהובות. אם אתם לא מעוניינים לשנות את הצבע של כל הקירות, תמיד אפשר לצבוע רק קיר אחד, או לצבוע רהיטים ישנים ולעדכן אותם.

  1. סידור וארגון החדר בצורה יצירתית

החופש הגדול הוא זמן מושלם לסידור מחדש של החדר. שתפו את הילדים בבחירת פתרונות אחסון יצירתיים – קופסאות צבעוניות, מדפים מעוצבים או סלסלות קש מקושטות. למדו אותם כיצד לארגן את הצעצועים, הספרים והבגדים בצורה נגישה ומסודרת. ארגון כזה גם יקל עליהם בשמירה על הסדר במהלך שנת הלימודים.

תוכלו ליצור יחד פינות נושא מעניינות שיכולות לשמש את הילדים במהלך השנה הקרובה. לדוגמה, פינת קריאה נוחה עם כריות, שמיכה וספרים אהובים, פינת משחקים עם קופסאות משחק צבעוניות או פינה ללימוד עם שולחן כתיבה, לוח מחיק ואביזרים שימושיים. יצירת פינות נושא לא רק מקשטת את החדר, אלא גם יוצרת סביבה שתומכת בתחביבים ובתחומי העניין של הילדים.

  1. הוספת תאורה מיוחדת

תאורה יכולה לעשות קסם בכל חדר, ובמיוחד בחדר הילדים. נסו להוסיף מנורות לילה עם אור רך בצבעים שונים, שרשראות של אורות קטנים או אהילים בעיצוב אישי שיכולים להיות פרויקט יצירה נהדר בפני עצמו. תאורה יצירתית יכולה לשנות את האווירה בחדר, ולהפוך אותו לחמים ומזמין יותר.

קישוט חדר הילדים בחופש הגדול הוא הזדמנות נהדרת להורים ולילדים לבלות זמן איכות יחד, לשתף פעולה בפרויקט יצירתי ולהכין את החדר לקראת שנת הלימודים הבאה. מעבר להנאה שביצירה ובשיתוף, הפרויקט הזה מספק לילדים תחושת בעלות על החדר שלהם, ומלמד אותם על החשיבות של סדר ואסתטיקה בחלל הפרטי שלהם. נצלו את הזמן הזה כדי ליצור יחד מרחב צבעוני, מסודר ומלא חיים – ממלכה קסומה שהילדים ירגישו בה בבית.

 

 

איזה רעיון הכי אהבתם? יש לכם רעיונות נוספים לקישוט החדר יחד עם הילדים? כתבו לנו בתגובות.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:יצירהקישוטחופש גדולעיצוב חדרי ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה