הום סטיילינג

שדרוג גדול למטבח קטן: 5 טיפים לעיצוב חסכוני בסטייל שתמיד רציתם

ארגנתם, שיפרתם וייעלתם את המטבח הקטן שלכם? עכשיו הגיע הזמן לעצב. אם אתם חולמים על מרחב בישול מעוצב ויפה, אבל התקציב שלכם מוגבל – זה לגמרי אפשרי. בעזרת כמה טיפים פשוטים, ובהשקעה כספית קטנה, תעצבו לעצמכם מטבח חלומי, יצירתי ומלא סטייל. טעם של עוד

אא

המטבח שלכם קטן ומרגיש צפוף? חולמים על מרחב בישול פרקטי ויפה, אבל התקציב שלכם מוגבל מאוד? אל דאגה. בכתבה הקודמת עסקנו בשדרוג הפן הארגוני של המטבח הקטן. הפעם נתמקד בצד היצירתי והעיצובי. נגלה יחד כיצד ניתן לשדרג מטבח קטן וישן, בצורה חכמה ובלי לקרוע את הכיס. כל הסודות לעיצוב מחודש ומרענן למטבח קטן בתקציב מוגבל.

  • החלפת ידיות ארונות ומגירות

ידיות חדשות יכולות לשדרג את מראה ארונות המטבח והמגירות בצורה משמעותית. אפשר למצוא ידיות מעוצבות וזולות בחנויות לשיפוץ בית.

  • הוספת מדבקות קיר או טפטים

מדבקות קיר או טפטים יכולים להוסיף מראה חדש ורענן למטבח. ניתן למצוא טפטים זולים בעיצובים מגוונים, ולהתקין אותם בעצמכם על חלק מהקירות או על ארונות ישנים. גם על האריחים הישנים ניתן להדביק טפט, או לרכוש מדבקות אריחים שנמכרות בכמה שקלים ולהוסיף נגיעות צבע מעניינות למטבח.

  • שימוש בלוח מחיק

תלו לוח מחיק קטן על הקיר לשימוש כמשטח לכתיבת פתקים, רשימות קניות או תזכורות. לא מדובר רק בפריט פונקציונלי, אלא גם בהוספת מגע אישי ועיצובי למטבח.

  • פינה ירוקה

הוספת צמחים קטנים ועציצים על מדפים או על אדן החלון יכולה להכניס חיים ורעננות למטבח. צמחים לא דורשים השקעה רבה, ויכולים לשפר את האווירה במטבח בצורה משמעותית. אפשר גם להוסיף צמחי תבלין, שיוסיפו ריח נעים ומיוחד.

  • צבע חדש לארונות

צביעת הארונות בצבעים בהירים או בכל צבע אחר שאתם אוהבים, יכולה לשנות את מראה המטבח מקצה לקצה. אפשר לעשות זאת בעצמכם עם צבע מתאים לעץ, ולהשתמש בצבעים שיתאימו לעיצוב הכללי של המטבח.

  • שדרוג המשטח עבודה

אם השיש ישן ופגום, אפשר לכסות אותו בטפט עמיד למים או בחיפוי פלסטי שייתן מראה חדש ומודרני. ישנם חיפויים מיוחדים שנמכרים בדרך כלל לפני פסח, אך קיימים בחנויות המתמחות כל השנה. מדובר בטפטים עמידים מאוד, שלא משאירים סימני דבק עם הוצאתם.

  • שימוש בצבע לוח גיר

צבע לוח גיר יכול לשדרג את המטבח ולהפוך אותו לשימושי יותר. צביעת דלתות ארונות או חלק מקיר מאפשרת ליצור לוח למתכונים, רשימות קניות, או פשוט לתת לילדים מקום לצייר בזמן שאתם מבשלים.

עיצוב מטבח קטן לא חייב להיות משימה מורכבת או יקרה. בעזרת כמה רעיונות פשוטים ולא יקרים, ניתן להפוך כל מטבח קטן למרחב פונקציונלי, אסתטי ומזמין. השילוב של עיצוב, פתרונות אחסון חכמים וניצול חכם של המרחב יכול לעשות את כל ההבדל. אל תהססו לנסות את הרעיונות, וליצור מטבח שמתאים בדיוק לצרכים ולסגנון שלכם. עם מעט מאמץ והרבה דמיון, תוכלו להפוך כל מטבח קטן לפנינה אמיתית בבית.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מטבחעיצוב מטבחמטבח קטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה