סלבס בהתחזקות

נטלי דדון: "הדמעות זולגות בלי שליטה כשאני בכותל"

אושיית הרשת כתבה לעוקביה בחשבון האינטסגרם חוויות מתפילת תשעה באב: "מוצאת את עצמי תוהה כמה קיר אחד מסוגל לספוג, ואיך אפשר לעמוד אל מול תחנוני האישה שמימיני וזעקת הנערה שלשמאלי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

 אושיית הרשת, נטלי דדון, משתפת לא מעט רגעים מרגשים מחייה מאז תחילת המלחמה. הפעם, היא העלתה לרשת החברתית אינסטגרם תמונה שצולמה במהלך תשעה באב, אז הגיעה לכותל המערבי בירושלים והשתתפה בתפילה ההמונית שנערכה.

"הכותל המערבי, אותו קיר עתיק שתמיד משאיר אותי 'חשופה' כל כך מולו, עומד דומם ורם, כמו שומר נאמן על סודותיהן של אינספור נשמות. כאשר נוגעים באבנים הקרות, אפשר להרגיש כיצד הן מקשיבות, סופגות את הכאב, התקווה והכמיהה של כל אדם שמגיע אליהן. בצינור ישיר מעבירות כל תחינה", כתבה דדון בסטורי.

דדון המשיכה וכתבה: "הדמעות זולגות בלי שליטה, כאילו הכותל עצמו מושך אותן מתוך עומק הלב. הפתקים המונחים בין החריצים, כמו לחישות של תפילות שאינן זקוקות למילים רמות. הכנות המתפרצת למולו, מוצאת את עצמי תוהה כמה קיר אחד מסוגל לספוג ואיך אפשר לעמוד אל מול תחנוני האישה שמימיני וזעקת הנערה שלשמאלי. וברגע הזה, בו כולנו מתגעגעים, מתפרקים אל מול קיר עצום, אתה מרגיש מחובר למשהו גדול ממך. חלק בלתי נפרד משרשרת הדורות".

דדון עלתה לאחרונה לכותרות כאשר בתגובה לחיסול מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, החליטה ליזום חלוקת בקלאוות ברחובות. דדון שאלה בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלה: "מי מתנדב לחלק בקלאוות בעירו?", וציינה שהיא בעצמה תחלק בעיר רחובות.

לאחרונה, עוד לפני ההצהרה הרשמית על מותו של נשיא איראן, אבראהים ראיסי, דדון לא חיכתה להודעה הרשמית והחלה לחלק בקלאוות ברחובות. היא עשתה זאת כ"נקמה" על מעשה דומה שביצעו הפלסטינים ברחובות עזה, לאחר מותם של חיילי צה"ל.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:הכותל המערבינטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה