סלבס בהתחזקות

הזמר שחווה נס: "התחזקתי, אני לובש ציצית ומניח תפילין"

הזמר בנאל בן ציון סיפר: "בדיוק כשהלך לי, כשקיבלתי 200 טלפונים ביום להופעות, אבד לי הקול. היה לי תור לניתוח, ואז הגיע אלי רב הביתה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הזמר בנאל בן ציון נמצא בתהליך התקרבות לדת. הוא מדבר על כך בגלוי, ומספר כי מה שקירב אותו הוא דווקא מקרה מצער שקרה לו לאחרונה – הוא איבד את הקול ולא הצליח לשיר. בראיון לפודקאסט של יוסי פורטל הוא מספר מה עבר עליו בתקופה האחרונה, ואיך הוא יצא ממנה מחוזק.

"בתקופה האחרונה אני מתקרב ממש לדת. אני מתחיל להתחזק, מאוד אבל. ללכת עם ציציות. קרו לי ניסים, הרבה ניסים גלויים. קשה לי לדבר על זה. בתקופה שהלך לי, אחרי שבועיים נעלם לי הקול, נעלם לי הקול בכלל, אפילו לא יכולתי ללחוש. אני אומר לך, ברמה של מבול של טלפונים, 200 טלפונים למנהלים שלי ביום, כל יום רוצים הופעות. אבל אני לא יכול לסגור הופעות.

"הנפש שלי, כשזמר לא יכול לשיר - לקחת לו הכל. אני בבית עם דמעות, ישבתי בבית, אני לא יודע מה לעשות. שילמתי המון כספים להגיע לרופאים הכי טובים. הרופא אומר לי יש לך שתי יבלות על המיתרים, אתה צריך ניתוח. ברגע שאמר לי את זה נפלתי על הרצפה, הייתה לי חרדה מאוד גדולה, חזרתי הביתה וישנתי 3 ימים".

"היה לי תאריך ושעה לניתוח. אבא שלי אמר לי אתה לא עושה ניתוח. בא אלי רב הביתה. הוא אמר לי 'שמע, יש לך תיקון, זה התיקון שלך, עשית הרבה שטויות'. זה עבר, התחזקתי. אני לובש ציצית, מתפלל ומניח תפילין".

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:ציציתבנאל בן ציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה