מעניין

לאחר 37 שנה: ההורים התאחדו עם בנם האבוד

37 שנים לאחר שנמסר על ידי סבתו, בני זוג בסין זכו להתאחד עם בנם האבוד. הסבתא מסרה את התינוק משום שחשבה שבני הזוג עניים מדי בשביל לגדל ילד נוסף. סרטון האיחוד שלהם גרר תגובות מעורבות ברשת

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

בני זוג בסין זכו לסוף טוב - 37 שנים לאחר שנמסר על ידי סבתו, ההורים המאושרים זכו להתאחד עם בנם האבוד. 

בשנת 1986, כשהיה בן יום בלבד, נמסר התינוק על ידי סבתו מצד אביו. הסבתא, שהאמינה שהזוג עני מדי בשביל לגדל ילד נוסף, מסרה אותו לאדם בשם ז'או ומשפחתו, כנראה בעבור תשלום.

ההורים כלל לא ידעו על המסירה ולא הסכימו להחלטתה של הסבתא. רק מאוחר יותר הסבירה שבחרה למסור את התינוק בשמם, מתוך מחשבה שזה יהיה מאתגר מדי עבורם לטפל בילד נוסף, משום שכבר היו להם שני בנים.

על פי התקשורת המקומית, לאחר שהסבתא נפטרה, האב לי ואשתו בילו שלושה עשורים בנסיעות ברחבי הארץ וחיפשו את בנם האהוב. בפברואר האחרון, נמצאה התאמה בין דגימות הדם של בני הזוג לגבר בשם פאנג המתגורר בזאוז'ואנג, מחוז שאנדונג, לפי מסד הנתונים של המשרד לביטחון פנים.

בשנת 2009, משטרת סין הקימה מאגר DNA גדול על ידי איסוף דגימות דם מזוגות שילדיהם נעלמו או של ילדים שנמסרו לאימוץ ורצו למצוא את הוריהם הביולוגיים. המשטרה בשאנשי ביקשה מלי, אשתו ופאנג למסור דגימה נוספת על מנת שיוכלו לאשר כי אכן מדובר בהורים הביולוגיים של הילד שנמסר.

מוקדם יותר החודש, בליווי שוטרים, פגש פאנג את הוריו בווינאן, שם נולד 37 שנים קודם לכן. "בן, אבא ואמא מצטערים בשבילך. איך היו חייך כל השנים?" אמר הזוג בדמעות, חיבק את פאנג והחזיק את ידיו בחוזקה. 

סרטון האיחוד שלהם פורסם ברשתות בסין ועורר תגובות של התרגשות, אך גם של כעס. "הסבתא כל כך אכזרית. היא נטשה את הנכד שלה. קשה להבין את מעשיה", כתב גולש ב-Weibo. אחרים דווקא התייחסו להתנהגותו של פאנג: "הבן נראה נבוך באירוע האיחוד. אין לו רגשות כלפי הוריו הביולוגיים, שלא גידלו אותו", אמר אחר.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אימוץויראלירץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה