מעניין

בגלל נחש - כ-12 אלף תושבים נותקו מחשמל

הפסקת חשמל בווירג'יניה הותירה כ-11,700 תושבים ללא חשמל. גורמים רשמיים של חברת החשמל "דומיניון אנרג'י" דיווחו כי העלטה נגרמה על ידי נחש שעשה את דרכו לאזור מתח גבוה

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

הפסקת חשמל בווירג'יניה הותירה כ-11,700 תושבים ללא חשמל בערב שבת. גורמים רשמיים של חברת החשמל "דומיניון אנרג'י" דיווחו כי העלטה נגרמה על ידי נחש שעשה את דרכו לאזור מתח גבוה ובא במגע עם הטרנספורמטור.

צוותי החברה מיהרו להגיב לקריאה והצליחו להחזיר את החשמל תוך כשעה וחצי. למרות שעדיין לא ידוע מהו המין הספציפי של הנחש שגרם להפרעה, פעולותיו היו בהחלט משמעותיות. 

הנחש גרם להפסקת חשמל כאשר זחל לתוך אזור מתח גבוה ואז בא במגע עם השנאים. בסביבות השעה 21:15, היו יותר מ-6,000 הפסקות חשמל. על פי רשת NBC, צוותי דומיניון אנרג'י הצליחו להחזיר את החשמל בסביבות השעה 22:30, כשעה וחצי לאחר הדיווחים הראשונים על הפסקות חשמל. 

כאמור, המין של הנחש האחראי טרם זוהה, אך ידוע כי נחשי בירית ונחשי כרכן נפוצים בוירג'יניה וככל הנראה מדובר באחד מהם. 

על פי מגזין "פיפל", בחודש מאי האחרון התרחשו ארבע הפסקות חשמל כתוצאה מנחשים ליד נאשוויל, טנסי. במהלך החודש, כמה נחשים זחלו לתחנת כוח שנמצאת בפרנקלין וגרמו לקצר חשמלי. 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:נחשהפסקת חשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה