סלבס בהתחזקות

צופית גרנט: "מאפשרת לעצמי להתחבר לאור שנמצא מעבר לכל חושך"

המנחה כתבה פוסט מרגש באינסטגרם בו סיפרה על החוויה שלה מתשעה באב: "יום שבו הלב שלי מתמלא בזיכרונות של חורבן, לא רק של מקדש ובית, אלא גם של רגעים שבורים בתוך החיים שלי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יומיים לאחר תשעה באב מפרסמת המנחה, צופית גרנט, את התובנות שלה לגבי תשעה באב. בפוסט שפרסמה גרנט בעמוד האינסטגרם שלה היא כותבת מה עבר עליה במהלך הצום ומה הלקח שהפיקה מהיום הקדוש.

"תשעה באב. זהו יום שבו הלב שלי מתמלא בזיכרונות של חורבן, לא רק של מקדש ובית, אלא גם של רגעים שבורים בתוך החיים שלי. הרגעים שבהם דברים לא הלכו כמו שחשבתי, שבהם איבדתי, נפרדתי, ונותרתי לבד מול הכאב", כתבה גרנט. "אני נזכרת בשברים האישיים שלי, בפצעים שנפתחו לאורך הדרך, ולא פעם מתקשה למצוא בתוכם את הפתח לאור. זה יום שבו אני מרגיש את המשקל של כל מה שאבד, של כל מה שנקרע ממני. אבל בתוך הכאב הזה, אני גם מוצאת את הנקודה של התבוננות פנימית, כמו שמלמדת הרבנית ימימה".

היא הוסיפה כי "תשעה באב מזמין אותי לפגוש את עצמי, להכיר בכל המקומות הכואבים, ולא להדחיק או להתרחק מהם. אני לומדת שבכל חורבן, אישי או לאומי, יש הזמנה לגדילה. מה שנשבר הוא לא סוף הדרך, אלא התחלה של משהו חדש. בתוך הרס יש פתח לתיקון.

"וכשאני יושבת עם עצמי ביום הזה, נותנת מקום לכאב, אני גם נותנת מקום לריפוי. אני מזכירה לעצמי שהלב שלי יכול להיבנות מחדש, שהשברים יכולים להתחבר וליצור משהו שלם יותר. אני מבינה שזהו יום שבו אני לומדת לאהוב מחדש, להכיר את החמלה שבתוכי, ולאפשר לעצמי לשקם את מה שנפל".

לסיום כתבה גרנט: "תשעה באב עבורי הוא יום של עצב ושל תיקון, של זיכרון ושל בנייה מחדש. זהו זמן שבו אני מתבוננת פנימה, מקשיבה, ומאפשרת לעצמי להתחבר לאור שנמצא מעבר לכל חושך".

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:תשעה באבצופית גרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה