סלבס בהתחזקות

קובי פרץ: "תתגברו על התאוות ותתקרבו לקב"ה"

הזמר כתב לעוקביו מסר מפרשת ואתחנן: "משה רבנו רומז לבני ישראל כאומר: 'אתם יודעים מה עומד בינכם לבין הקב"ה? מה מפריע לכם בעבודת השם שלכם? אנכי! האנוכיות'"

פרץ (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)פרץ (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ העלה בסוף השבוע פוסט מיוחד לרגל פרשת ואתחנן. הוא כותב כי משה רבנו פונה אל בני ישראל ואומר אָנֹכִי עֹמֵד בֵּין ה' וּבֵינֵיכֶם ומסביר מה המשמעות של המשפט. "בפשט של הדברים, משה רבנו מצוה את בני ישראל לדורות לזכור ולדעת, כי הוא זה שקיבל את התורה מהקב"ה והעבירה אל בני ישראל!", כותב פרץ. "לכן נקראת התורה: תורת משה! ואין לאף אחד רשות לשנות, או לגרוע ממנה אפילו אות אחת! התורה חייבת לעבור מדור לדור בדיוק כפי שקיבל אותה משה בהר סיני!".

בהמשך נותן פרץ הצצה לפירוש נוסף על דרך הדרש. "משה רבנו רומז לבני ישראל כאומר: 'אתם יודעים מה עומד בינכם לבין הקב"ה? מה מפריע לכם בעבודת השם שלכם? אנכי! האנוכיות!' כל עוד אדם אנוכי חושב רק על עצמו ועל הנאותיו, הוא לא יוכל להתקדם בעבודת השם שלו!".

לסיום, הוא מסביר מה הפשט: "בבוקר קשה לקום, בערב עייפים מכל היום, בקיץ חם, בחורף קר, בקיצור - אלף תירוצים ואף לא סיבה אחת טובה! ברגע שנבטל את האנכיות, נתגבר על התאוות והעיכובים, רק אז נוכל להתקרב לקב”ה. שרק נחייך ונזכה לאהבת חינם".

לאחרונה העלה פרץ פוסט ויראלי, לרשתות החברתיות בו הוא כותב על מפגש מעניין עם אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד, ברוך בן יגאל. השניים נפגשו והעלו זיכרונות, מה שהפך לתמונה משותפת ולזכרונות שצפו מהעבר. "נסתרות הן דרכי האל", כתב פרץ והסביר כי "את ברוך פגשתי לראשונה  לפני 4 שנים בערך, במירון. את הצער שראיתי על פניו אני לעולם לא אשכח - כאב של אב שכול שגמר אותי מבפנים. האיש היקר הזה איבד את הבן היחיד שלו, ביקשתי ממנו שיתפלל ויכוון מעמקי נשמתו שהרשב"י יהיה מליץ יושר שלו בשמיים, שייתן לו עוד ילד בחייו. ישתבח שמו לעד, נפגשנו במסעדה אחרי כמה שנים וראיתי שהוא התחתן בשנית וקיבל מתנה ענקית – ילד, בן מקסים, שימשיך את המורשת שלו. כל כך שמחתי למחזה המדהים הזה של השם יתברך, מהו כוח האמונה והתפילה".

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:ואתחנןקובי פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה