חם ברשת

קיבלה 10 מיליון שקלים לחשבון, בזבזה חלק מהכסף ואז התברר – זו טעות

לג'ואן היו רק 300 שקל בחשבון, ושום דבר לא נראה לה חשוד כשהיא התעוררה מיליונרית. היא התחילה לבזבז, עד שהתבררה הטעות, שלאחריה נאלצה להשיב את הכסף ולמכור גם את הרכב, כדי להחזיר את החובות שצברה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סוף מעשה, במחשבה תחילה: מה היה קורה אם הייתם קמים מחר בבוקר ומגלים שיש לכם לא פחות מ-10 מיליון שקלים בחשבון? סביר להניח שהייתם משפשפים את העיניים או לכל הפחות לא מבזבזים את הכסף עד לבירור, אבל יש מי שפעלה אחרת: ג'ואן סימפסון הלכה לישון כשבחשבון שלה היו 62 ליש"ט (קרוב ל-300 שקל) - והתעוררה עם 2 מיליון ליש"ט (9.5 מליון שקלים בערך). מה עשתה האם בת ה-35? היא פשוט התחילה לבזבז את הכסף, בלי לשאול שאלות.

הסרטון שלה, כמה לא מפתיע, הפך לוויראלי ותוך שעות גרר אלפי תגובות של אנשים שלא ממש הבינו מדוע היא התחילה לבזבז את הכסף לפני שבדקה מה המקור שלו. גם ג'ואן תהתה מהיכן הכסף. היא יודעת שהיא לא זכתה בלוטו, אך לא טרחה לבדוק.

אחרי שהתחילה לבזבז חלק מהכסף, היא התקשרה לבנק ודיווחה על סכום הכסף שנכנס לחשבונה. גם פקיד הבנק היה המום: הוא שאל אותה האם היא מכירה אדם בשם ג'ון מיינלנד שהעביר את הכסף ואפילו פנה לאותו אדם, שאישר את ההעברה. ג'ואן השיבה בשלילה ובשלב הזה התברר: האדם הזה העביר לה את הכסף בטעות, והוא אפילו לא היה מודע לכך.

מה ג'ואן עשתה בינתיים? עד שפקיד הבנק התקשר אליה לאחר שהבין כי אכן מדובר בטעות, היא התחילה לרכוש מוצרים וחיה כאילו היא מיליונרית. "הייתי מיליונרית, צעירה, לא חיכיתי לכלום", סיפרה בסרטון.

לבסוף, אחרי בירור שערך הבנק, התברר כי אותו אדם שהפקיד את הכסף אישר את ההעברה משום שיש לה ולקרובת משפחתו שם זהה. פקיד הבנק בדק גם את השם האמצעי, היילי, כדי לבדוק האם אכן טעה - ומתברר כי לשתיהן היה גם שם אמצעי זהה.

לאחר שהבירור המקיף הגיע למיצוי, ג'ואן נאלצה להחזיר את כל הכסף. בשל העובדה שחלק מהמוצרים לא ניתנים להחזרה, היא נאלצה למכור את הרכב שלה ולהפריש מדי חודש אחוזים משכרה. "מה אני לובשת כשאין כסף? וסט של הבן שלי ונעלי קרוקס מלוכלכות", סיכמה. "החזרתי גם את תיק הלואי ויטון שרכשתי, וכך גם את מוצרי כריסטיאן דיור".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מליונרטעות במספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה