חם ברשת

דמעות בשידור: גיא זוארץ התבשר כי עוד אחד מקרובי משפחתו נהרג בעזה

אחרי שאחיינו עילי ברעם הי"ד נרצח בידי חמאס, זוארץ התבשר על מות בנה של בת דודתו: "כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו"

זוארץ (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)זוארץ (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

לפני מספר חודשים קיבל המנחה והשחקן גיא זוארץ בשורה קשה: אחיינו, עילי ברעם הי"ד, נרצח על ידי מחבלי חמאס. מאז אותו רגע, הוא ואשתו יעל בר זוהר לא מפסיקים להנציח את שמו ברשתות החברתיות, ואתמול זה הכה בו שוב: זוארץ קיבל הודעה לפיה רס"ן יותם פלד, בנה של בת דודתו, נפל בעזה.

בפתיחת תכנית אותה הוא מנחה אמר זוארץ כשהוא דומע וכואב: "המלחמה הזו גובה מחיר כבד מכולנו. רק לפני כמה שעות התבשרנו על עוד אבידה במשפחה שלנו. כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו. את יותם, את עילי אי אפשר כבר להציל אבל בעזה יש חטופים חיים שאנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה, והלוואי שנשמע בתוך כל השכול הזה את הבשורה על שחרורם כבר בימים הקרובים. אמן".

פלד, בן 34 מראש העין, פיקד על פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119 מחטיבה 16 בחיל הלוגיסטיקה. הוא נפל בקרב במרכז רצועת עזה, לאחר שהופעל מטען רב עוצמה מתוך מבנה בסמוך לשכונת זיתון.

בחודש יוני עמד זוארץ בפני אירוע דומה, כאשר דיבר על אחיינו עילי בן ה-27. "הימים האלה מורכבים ולא פשוטים", אמר אז. "המדינה שלנו עדיין כואבת, עדיין עצובה, עדיין קמה לבקרים קשים, עדיין מחכה שכל החטופים יחזרו לביתם. האסון פגע כמעט בכל בית בישראל, זה קרה גם במשפחה שלי. האחיין שלי נרצח במסיבת הנובה והזמן הזה שעבר לא ריפא, לא השכיח את מה שכולנו מרגישים ואת ההתמודדות הזו שאנחנו עוברים כאן במדינה אנחנו נראה גם בבית הזה, את הגבורה, את ההתרגשות מכוחם של החיים וגם את האהבה וההומור".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:גיא זוארץמלחמה בדרוםשכול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה