חם ברשת

הסרטון שהפך ויראלי: איך גורמים לבננות לא להתקלקל?

סרטון שעלה לרשת הפך ויראלי בזכות שיטה לשמירה על טריות – זה כל מה שצריך לעשות כדי להביא לחיי מדף ארוכים יותר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הבננות הפכו לאחד המאכלים הפופולריים במטבח שלנו. הן נמצאות לרוב בתוך סלסלת הפירות, אך לעתים אנחנו שוכחים לאכול אותן, והן משחימות. יש כמה פתרונות לעניין הזה: הראשון, הנפוץ ביותר: ההורים מספרים לילדים שמדובר ב"דבש", והם אוכלים אותן. השני: שיטת אחסון פשוטה שמונעת את ההשחמה.

יוצרת התוכן שרה, שמשתפת סרטונים בערוץ הטיקטוק המוכר momthoughts, טוענת כי יש שיטה בדוקה לשמור על הבננות טריות, והיא עושה בה שימוש בעיקר במהלך הכנת ארוחות הצהריים של ילדיה. "אני לא מומחית, אבל אני יודעת מה לעשות", צייינה שרה. "מכירים שלפעמים אתם שולחים בננה טובה לבית הספר, אבל היא חוזרת הביתה כאילו היא נקלעה לריב? הבננות משחררות גז אתילן שמזרז את תהליך ההבשלה, ורובו משתחרר דרך הגבעול. כל מה שצריך לעשות הוא לקחת חתיכה קטנה של נייר כסף, לעטוף את הגבעול, והופ - זה עובד".

השיטה שלה הגיע גם לפורום המוכר רדיט, כשאחד המשתמשים האיר את עיניה וגילה לה שיטה נוספת. לדבריו, אפשר לעטוף בניילון את הנקודה שבה הבננות מתחברות, וזה עוזר להן להחזיק מעמד לזמן ארוך. הוא מוסיף שכדאי פשוט להכין מבננה שהופכת לשחומה שייקים או פנקייק, ואין צורך לזרוק אותן.

לאחרונה נמצא במחקר כי כדאי לאכול בננות ירוקות ולא צהובות. בעוד שאנשים רבים מחכים להבשלה של הפרי הצהוב, לבננות ירוקות יש יתרונות שלא חשבתם עליהם - מתרומה למערכת העיכול ועד חשיבות רבה לשמירה על משקל תקין. עוד נמצא כי אכילת בננות ירוקות נחשבת לבריאה, אך ישנם אנשים שעשויים לחוש אי נוחות במערכת העיכול לאחר אכילתן. לכן כדאי להתייעץ לפני שעוברים לאכילת בננות שטרם הבשילו לחלוטין.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בננהטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה