חם ברשת

הסטנדאפיסט השווה את ישראל ל"בן זוג מכה" - וכל הופעותיו בוטלו

רג'ינלד די האנטר הופיע בסקוטלנד, אך ניצל את הבמה כדי ללעוג לזוג ישראלים שישב בשורה הראשונה וקרא לעברו: "לא מצחיק". הוא התנצל, אך התיאטרון לא עבר לסדר היום

(איור: shutterstock)(איור: shutterstock)
אא

הסטנדאפיסט רג'ינלד די האנטר ניצל את המלחמה בין ישראל לחמאס כדי לשדר מסר אנטי ישראלי בהופעותיו, וישלם על כך מחיר כבד. האנטר ערך בסוף השבוע הופעה באדינבורו שבסקוטלנד, ובמהלכה תקף זוג ישראלים שישב בשורה הראשונה בקהל. הוא הואשם באנטישמיות, ועל פי דיווח ב-BBC בוטלו כל הופעותיו הקרובות.

האנטר, 55, התבדח על חשבון ישראל. הוא סיפר כי צפה בסרט תיעודי על אלימות במשפחה, שבו אישה ספגה מכות מבעלה. הוא הסביר לישראלים כי הסיטואציה גרמה לו לחשוב על ישראל. "זה כמו להיות נשוי לישראל", אמר לזוג הישראלי שישב קרוב אליו. אם חשבתם שהזוג הישראלי נשאר חייב, אז טעיתם. "זה לא מצחיק", צעקו לעברו השניים בחזרה. באותו שלב גם יושבי האולם הצטרפו אליהם ושרקו בוז לעברו.

למזלו הרע של הקומיקאי, מי שישב באולם הוא לא אחר מאשר מבקר התיאטרון של הטלגרף, דומיניק קוונדיש. הוא כתב עליו: "זה היה רגע הפרינג' המכוער ביותר של אדינבורו מאז ומעולם", לאחר שהופיע באולם תיאטרון איסטווד, שהודיע על ביטול המופע שנקבע לספטמבר.

האנטר התנצל. הוא טען כי מדובר ב"תקרית מצערת" וההודעה שלו יצאה במקביל להודעה על ביטול המופע. מהנהלת התיאטרון נמסר כי הסיבה לביטול היא "התבטאויותיו השנויות במחלוקת". דובר מחלקת התרבות המנהלת את התיאטרון מסר כי לרוב הם מגנים על חופש הביטוי של האומנים, אך המקרה הזה היה חריג. "יש מחויבות לקהילה שלנו ולערכי וההכלה שאליהם אנחנו מתייחסים ברצינות", הוסיף.

בעקבות התקרית צייץ האנטר "אני מתחרט בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לקהל ולעובדים במקום. כקומיקאי, אני מותח את גבולות ההומור. זה רק חלק מהעבודה שלי".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:קומיקאיסטנדאפיסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה