חדשות בארץ

אוסטרליה: מאות יהודים תחת איום לאחר שכתבת חשפה את פרטיהם

על פי דיווח בארה"ב, כתבת בעיתון אמריקני, המסקרת את הנעשה באוסטרליה, חשפה את פרטיהם של כ-600 יהודים שחברים בקבוצת וואטסאפ. גורמים פרו פלסטיניים ניצלו זאת כדי לאיים עליהם

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

הוול סטריט ג'ורנל דיווח היום (ראשון) כי כתבת הניו יורק טיימס חשפה את פרטיהם האישיים של כ-600 יהודים החיים באוסטרליה. כתוצאה מחשיפת זהותם הם נתונים לאיומים מצד גורמים אנטישמיים ופרו פלסטיניים.

על פי הדיווח, הכתבת הודתה בפני מעסיקיה כי הדליפה את הפרטים והניו יורק טיימס פתח בהליך משמעתי נגדה. היהודים שפרטיהם נחשפו חברים בקבוצת וואטסאפ, שהוקמה במטרה להעניק זה לזה סיוע הדדי מול גל האנטישמיות שפרץ אחרי השבעה באוקטובר.

מתברר כי הנתונים שפרסמה העיתונאית הופצו בקבוצות אנטישמיות ואנטי ישראליות, דבר שהוביל לרדיפה של חברים רבים בקבוצה היהודית. אחד מחברי הקבוצה ציין כי מאז שזהותו נחשפה הוא נאלץ לסגור את החנות שבבעלותו, בעקבות שורה של איומים והתנכלויות. אחרים סיפרו כי קיבלו הודעות טקסט עם איום לפגוע בהם, איומים ברצח והודעות נאצה.

מעיתון הניו יורק טיימס נמסר: "הובא לידיעתנו שכתבת של הניו יורק טיימס שיתפה מידע באופן בלתי הולם כדי לסייע לאדם בעניין פרטי, הפרה ברורה של האתיקה שלנו. הדבר נעשה ללא ידיעתו או אישורו של הטיימס".

אין זה מקרה ראשון באוסטרליה. כזכור, בחודש פברואר קבוצה של פעילים פרו פלשתיניים פרסמה שמות ותמונות של מאות יהודים שפעילים בתעשיית התרבות באוסטרליה, ואיימה על חייהם.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אוסטרליהניו יורק טיימסאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה