חדשות בארץ

בנו של איסמעיל הנייה: "טיל מונחה חיסל את אבא שלי"

עבד א-סלאם הנייה התראיין והכחיש שמותו של אביו נגרם בשל פצצה שהושתלה במיטתו: "זה היה טיל מונחה שעקב אחר הטלפון הנייד שלו. הוא אותו הניח בלילה בחדרו ליד ראשו, שנפגע ישירות"

הנייה (צילום: פלאש 90)הנייה (צילום: פלאש 90)
אא

עד היום, ישראל עדיין לא לקחה אחריות על חיסול איסמעיל הנייה בלב טהראן. באיראן קשרו את מותו למוסד הישראלי, אבל אף גורם בישראל עדיין לא אישר זאת, וגם בארה"ב סירבו לדבר על כך. בסוף השבוע התראיין עבד א-סלאם הנייה, אחד מבניו של רב המרצחים. הוא טוען כי מה שחיסל את אביו היה טיל מונחה ששוגר לעברו.

"אבא היה באיראן כדי להשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא החדש, מסעוד פזשכיאן, יחד עם משלחות נוספות. לאורך כל האירוע והמסיבה אחר כך, שהייתה באזור עם אבטחה לא ממודרת, הוא יכל להשתמש בטלפון שלו", אמר בנו, שטען כי העובדה שהיה עם טלפון גרמה למותו.

הנייה חוסל, כזכור, ב-31 ביולי. זה קרה במתקן אירוח של משמרות המהפכה בלב טהראן,  כשבהודעה רשמית של משמרות המהפכה נכתב: "טיל קצר טווח הנושא כ-7 ק"ג של חומר נפץ נורה מחוץ לבניין והרג את ראש הלכה המדינית".

עבד סיפר כי אביו השתמש בטלפון הנייד בשעה עשר ורבע בערב, כארבע שעות לפני חיסולו, ולכן ניתן היה לאתר אותו. כך, לדבריו, מי שהיה ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור – חוסל. "זה היה טיל מונחה שעקב אחר הטלפון הנייד שלו. הוא הניח אותו בלילה בחדרו ליד ראשו, שנפגע ישירות", הוסיף.

לגבי האפשרות שישראל שתלה פצצה מתחת למיטה הוא טען: "זה מופרך לחלוטין. אם היה מדובר בכזה, שומרי ראש ויועצים נוספים ששהו במרחק כמה מטרים מחדרו היו נהרגים גם כן, כל המקום היה מתפוצץ".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:איסמעיל הנייהחיסול באירן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה