סלבס בהתחזקות

יובל המבולבל קיבל על עצמו ציצית: "אני יהודי, לא מתבייש בזה"

כוכב הילדים הודיע לעוקביו: "זה אחד הדברים שהכי מחבר אותי ליהדות, מרגיש נוח עם זה. זה עושה לי טוב"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם יובל שם טוב (יובל המבולבל) ממשיך במסע התשובה שלו? לפחות לפי סרטון שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו, נראה שהתשובה לכך חיובית. שם טוב הודיע אתמול (ראשון) כי לקח על עצמו מצווה חשובה – מצוות ציצית.

"שלום חברים יקרים ואהובים, קודם כל תגידו לי להתחדש. למה? לקחתי על עצמי ציצית, להסתובב עם ציצית. אני רוצה לשתף אתכם כי הסיבה לכך היא הכי פשוטה. קודם כל כי אני יהודי, אני יהודי, לא צריך להתבייש בזה ולהסתיר את זה. זה אחד הדברים שהכי מחבר אותי ליהדות, מרגיש נוח עם זה. זה עושה לי טוב. וגם, כי יש סיפור של בחור אחד שמאוד ריגש אותי ולכן שמתי ציצית".

מיד אחר כך, שם טוב נראה בסרטון אחר עם בחור שומר תורה ומצוות שלובש ציצית. הוא הציג בסרטון דיסק (מסור) שממנו הוא נחתך, מה שהיה אמור לכאורה לגרום לנזק ממשי. למה לכאורה? משום שבתוך הדיסק נראית חתיכת בד – ציצית. אותו בחור, מאיר איתן, הסביר: "עכשיו אני מחלק ציציות בכל הארץ בחינם, אם אתם רוצים ציצית תפנו אלי בפרטי. מאיר איתן באינסטוש". שם טוב סיכם: "אשרינו ישראל, בהצלחה".

כזכור, לאחרונה דיווח שם טוב כי החל לשמור שבת. לעוקביו הוא סיפר: "אין יותר הופעות בשבת, לא מקבל יותר הופעות בשבת, ברוך השם, לכל המפיקים שלחצו עלי כל השנים נגמר הסיפור עם ההופעות בשבתות. תמיד זה היה לי בלב, הרבה פעמים ניסיתי ולא הצלחתי, אבל עכשיו החלטתי חד משמעית לא להופיע יותר בשבת. הכל בא מלמעלה, אני מלא ביטחון, זה מבחן האמונה הכי גדול שלי".

שם טוב הסביר כי "רוצים להשמיד אותי בגלל שאני יהודי וישראלי. מכאן יש לי 2 אופציות - או להתכחש למי שאני, או להתחזק במי שאני. אז אני בוחר להתחזק ביהדות שלי, באהבת ישראל".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:יובל המבולבליובל שם טובציצית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה