סלבס בהתחזקות

יהודה לוי: "הלב היהודי הוא לב משפחתי"

השחקן יצא בקריאה למדינה: "כל אחד מאיתנו הוא ילד מהמשפחה הגדולה קטנה הזו שנקראת ארץ ישראל. זה מה שמייחד אותנו מכל העמים"

יהודה לוי (צילום מסך יוטיוב)יהודה לוי (צילום מסך יוטיוב)
אא

המנחה יהודה לוי משמש בימים אלה, כמו רבים אחרים, כפעיל הסברה של ישראל וגולש מהמסך לשיח הפוליטי. לוי בוחר לאחרונה להביע את דעתו בחשבון הסטורי שלו ומתייחס לעסקת החטופים שבדרך ולנושאים בוערים נוספים.

לאחרונה, לוי פתח את חשבון הסטורי שלו במסר נוקב וטעון רגשית, המתייחס לנושא החיילים החטופים. בפוסט שפרסם, הוא כתב: "בלי עסקה אין תקומה, כי כשנשבר האמון נשבר הכל, כל חיילי צה"ל ואזרחי ישראל באשר הם צריכים לדעת שלא משנה מה, אם חס וחלילה יפלו בעתיד לידי אויב, המדינה צריכה להיות הגב שלהם". הוא תלה את המסר על רקע שחור, והדגיש את חשיבות הערך של הגנה מטעם המדינה על חייליה ואזרחיה.

בהמשך הסטורי, לוי הדגיש את מהותו של המסר, והוסיף: "ויש מי ששומר על השומרים, הייתי כל כך גאה בערך העליון הזה שקודם כל מחזירים הביתה, מקווה שנבין מהר לפני שמאוחר מדי שזה מה שמייחד אותנו מכל העמים". לתפיסתו, האחדות הלאומית והמשפחתיות הם הליבה של העם היהודי, והם אלה המבדילים אותו משאר עמי העולם. "הלב היהודי הוא לב משפחתי", הוסיף לוי. "כל אחד מאיתנו הוא ילד מהמשפחה הגדולה קטנה הזו שנקראת ארץ ישראל".

כחלק מהמסר שלו, לוי גם פרסם באנגלית קריאה נוקבת תחת הסמל של החטופים, בניסיון לעורר את דעת הקהל ולהביע את הדאגה האישית שלו לגבי המשך המשא ומתן.

שחקן נוסף שהביע את דעתו לאחרונה הוא השחקן והקומיקאי, משה אשכנזי, שחזר לארץ אחרי שהחליט להגר לתאילנד. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב אשכנזי: "אחרי 10 חודשים מחוץ לארץ אתה מבין טוב יותר את המשמעות של כיסופים וכמיהה לציון. שבוע הבא חוזרים הביתה, לפי התכנית מלאים געגועים וחששות, אבל בטוחים בלב שאין לנו ארץ אחרת. בשורות טובות לעם ישראל, ואמן שהחטופים יחזרו הביתה".

 
 
 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יהודה לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה