סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת הודיעה: "מעכשיו, שומרת מצוות ומתפללת כל בוקר"

עדן פינס הפתיעה כשהודיעה לעוקביה: "הרב יעקב ישראל איפרגן זה הרב שלי. מאוד אוהבת את הדת. אנשים לא יודעים מה זה להרגיש מאוים מעצם היותך יהודי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עדן פינס, אחת מאושיית הרשת המוכרות בישראל, עושה תפנית משמעותית בחייה. בראיון ל"ישראל היום", פינס חשפה בפומבי את התקרבותה לעולם הדת, כשהיא מדברת בגלוי על שמירת מצוות ותפילה יומיומית. לדבריה, "הרב יעקב ישראל איפרגן, 'הרנטגן', זה הרב שלי, הרב הכי וואו שיש. אני שומרת מצוות ומתפללת כל בוקר. אני מאוד אוהבת את הדת".

פינס, שזכתה להצלחה רבה בעולם הזוהר והיופי, מצאה עצמה מתמודדת עם אתגרים אישיים בעקבות האירועים שהתרחשו מאז תחילת המלחמה. היא דיברה בראיון בפתיחות על התחושות הקשות שהתעוררו בעקבות המלחמה, שהובילו אותה לבדוק מחדש את מערכות היחסים והקשרים שלה. "איבדתי המון קולגות, קשרים וחברים שצברתי במשך השנים", סיפרה פינס. "אבל השארתי אותם מאחור באהבה גדולה. היו לי הרבה ויכוחים. מי שמכם להעיר בנושא? אתם לא חלק מהסכסוך הזה, מהסיטואציה הזאת, מהמלחמה הזאת. אתם לא יודעים בכלל מה זה להרגיש כל כך מאוים על החיים שלך מעצם היותך יהודי, ישראלי. זה פשוט מטורף".

פינס מתארת את המעבר הזה כתהליך אישי ומשמעותי. היא מספרת על עם דבקות חדשה בדת ועל הכוונה של הרב איפרגן, בעזרתו היא מוצאת "עוגן פנימי". היא מוסיפה כי החיבור לדת מעניק לה שקט נפשי.

בעבר סיפרה פינס בראיון כי היא שוקלת להתקרב להשם יתברך. "אני זוכרת שהייתי בלונדון", מספרת פינס, "והייתי אוכלת הכול מהכול ונהנית... הגעתי לשלב שאמרתי 'שנייה... בא לי שינוי. בא לי שינוי'. פתאום התחלתי לחשוב על זה, רציתי לקחת על עצמי קצת יותר דברים. לאמא שלי יש אחיות דתיות מאוד, לאחת יש 12 ילדים. ככה שאני גדלתי והתחנכתי על חינוך דתי ושמירת מצוות וחגים". היא הוסיפה כי "קצת התגעגעתי לזה, הרגשתי שבמסע שלי בעולם, ובעולם הדוגמנות, היה לי קצת ריק. התגעגעתי, התגעגעתי לישראליות, התגעגעתי ליהדות, התגעגעתי לבית. אמרתי לעצמי 'שנייה, אולי אני צריכה רגע לשנות משהו'".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:עדן פינסהרב יעקב ישראל איפרגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה