חדשות בעולם

התפרצות זעם בשידור חי: מה גרם לבכיר חמאס לנטוש ריאיון?

אוסמה חמדאן התראיין בערוץ CNN וניסה להסביר למראיין שישראל אשמה ברצח המונים, אך זה השיב לו כי חמאס יושב באזורים מאוכלסים כמו בתי ספר. בתגובה, חמדאן נטש את הראיון באמצע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בכיר חמאס, אוסמה חמדאן, התראיין לרשת CNN ממקום מושבו בדוחה, קטאר, אך החליט לנטוש את הריאיון בזעם לאחר עימות קשה עם המראיין. במהלך הריאיון, שהפך לעימות טעון תוך שניות, שאל המראיין ג'ים סקיטו את חמדאן שאלה ישירה: "האם חמאס נושא באחריות כלשהי למותם של רבבות הפלסטינים בעזה?".

בתגובה לשאלה זו, חמדאן הגיב בכעס: "נראה לי שאתה נותן לישראלים זכות להרוג את הפלסטינים. אתה צריך להבין שישראל הורגת פלסטינים במשך 76 שנים, וכשפלסטינים מגיבים לכיבוש, הם לא צריכים להתחרט".

המראיין לא ויתר והמשיך להקשות, כשהוא מציין את פיגועי הטרור שביצע חמאס, תוך התמקדות בנוכחות הארגון בתוך אזורים מאוכלסים בצפיפות בעזה, כמו בתי חולים ובתי ספר. חמדאן, שהלך וזעם, האשים את המראיין בכך שהוא רואה את המציאות "דרך עיניים ישראליות", ובבתמיכה בהרג פלסטינים. המראיין השיב כי הוא מסקר את הנעשה בישראל מזה 20 שנה, והוא לא יכול ללמד אותו את העובדות טוב יותר. 

בשלב מסוים, חמדאן איבד את עשתונותיו וקטע את הריאיון בזעם, כשהוא מטיח במראיין: "אתה רק רוצה לשמוע את עצמך. חבל לשמוע את זה מה-CNN". לאחר מכן, הוא נטש את הריאיון בשידור חי.

סקיטו עצמו צייץ לאחר הריאיון: "דחקתי את בכיר חמאס אוסמה חמדאן לפינה כדי לקבל תשובה על אחריות חמאס לאובדן חיי אזרחים בעזה. הוא לא ענה ובמקום זאת ניסה ללמד אותי שיעור היסטוריה, אף על פי שאני הייתי עד לאירועים הללו בעצמי".

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:חמאסCNN

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה