חם ברשת

ויראלי: מה קרה כשפעיל ההסברה פגש בקהל תומכת טרור?

פעיל ההסברה האמריקני, צ'רלי קירק, פגש תומכת טרור שהאשימה את ישראל בפשעי מלחמה. הוא לא נותר אדיש ואמר לה את האמת בפרצוף: "נלחמים במלחמה אנושית ומזהירים מראש, כי לא רוצים שכולם ימותו". איך הגיב הקהל?

קירק (צילום: shutterstock)קירק (צילום: shutterstock)
אא

פעיל ההסברה האמריקני, צ’רלי קירק, ערך השבוע הרצאה נוספת ובה התייחס למלחמה בין ישראל לחמאס. לאחרונה, כך מתברר, הוא נתקל בתומכת טרור שטענה שישראל מבצעת רצח עם, והפעם הוא החליט לא לשתוק והציג לה את האמת.

קירק ממשיך לשמש כפעיל הסברה של ישראל ברחבי העולם. הוא ספג לא מעט ביקורת מהעולם הערבי, ותומכים פרו-פלסטינים קיללו אותו והגיעו להרצאותיו עם דגלי פלסטין. לעומת זאת, הוא זוכה למגננה ולתמיכה מישראל.

במקרה הזה, המפגינה הציגה את ישראל כ"פושעת מלחמה". קירק ענה לה כך: "אנשים שמתים במלחמה זה לא 'רצח עם', אתם יודעים מה זה רצח עם? זה ניסיון חיסול מכוון ושיטתי". לטענת המפגינה: "זה פרויקט ציוני-נוצרי לחסל מוסלמים – זה רצח עם!". קירק זעם וענה: "בואי נתייחס למילים שציינת, אם זה רצח עם, למה ישראל לא מטילה פצצת אטום על רפיח? למה הם פשוט לא מסיימים עם זה? אם הם רצו שכל הערבים ימותו? כי הם לא רוצים!".

בהמשך הוא התייחס לצד האנושי של ישראל במלחמה: "צה"ל נלחם במלחמה אנושית ומזהיר מראש כי הוא לא רוצים שכולם ימותו. נמאס לי מהשנאה הזו כלפי ישראל. במקום זאת, ישראל פעלה בסבלנות ובשיקול דעת, הם מזהירים לפני שהם תוקפים, הם מנסים להרחיק אזרחים מהסכנה, הם מציעים סיוע הומניטרי לתושבי עזה, הם מימנו בתי חולים".

"האמיני לי", הוא פנה אליה לסיום. "אם הם היו רוצים לבצע רצח עם – הם היו עושים את זה בצורה הכי גרועה שאפשר. אבל אני רוצה להגיע איתך לאמירה הבאה שהיא חשובה מאוד, כמו שהשמאל משתמש  – זו גזענות". קירק זכה למחיאות כפיים מהקהל בעקבות דבריו.

 
 
 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:הסברה ישראליתפרו פלסטיניים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה