מעניין

סירבה להניח את תיק היוקרה שלה מתחת למושב – וגרמה לעיכוב של שעה בטיסה

אישה בסין גרמה לעיכוב של שעה בטיסה משום שסירבה להניח את תיק היוקרה שלה מתחת למושב כפי שהתבקשה על ידי הדיילות. המטוס הסתובב – והשוטרים ליוו את האישה בחזרה לשדה התעופה. סרטון שתיעד את התקרית צבר למעלה מ- 4 מיליון צפיות

תיק של לואי ויטון. אילוסטרציה תיק של לואי ויטון. אילוסטרציה
אא

ישנם לא מעט מקרים בהם טיסות מתעכבות מסיבות שונות, אבל לתקרית המוזרה שהתרחשה לאחרונה בסין אף אחד לא ציפה.

על פי דיווחים מקומיים, אישה בסין סירבה לאחסן את התיק המעוצב שלה מתחת למושב, בטענה שהוא פשוט יקר מדי, וגרמה לעיכוב של שעה בטיסה. התקרית התרחשה ב-10 באוגוסט, כאשר הטיסה שיצאה מדרום מערב סין כבר המריאה. בשל התעקשותה של האישה, המטוס נאלץ לחזור אל שדה התעופה, שם שוטרים ליוו אותה החוצה בזמן ששאר הנוסעים מחאו כפיים.

כשתיעוד התקרית הגיע לאפליקציית המדיה החברתית הסינית Douyin, הוא מיד הפך לוויראלי. הסרטון, שהועלה על ידי אחד הנוסעים, צבר למעלה מ-4 מיליון צפיות ועורר דיונים סוערים ברשת. אחת הנוסעות, שביקשה להישאר בעילום שם, סיפרה כי האישה ישבה במחלקת תיירים והתעקשה לשים את תיק היד של לואי ויטון לידה במקום מתחת למושב שלפניה. יש לציין כי תיק יד של לואי ויטון עולה בסין כ-3,000 דולר, וכרטיס במחלקת תיירים עולה 110 דולרים.

חברת התעופה לא הגיבה לשאלות על המקרה ולא חשפה מה התרחש לאחר ששוחחה עם הנוסעת. עם זאת, התקרית עוררה תגובות רבות ברשת החברתית. "היא העריכה את התיק יותר מהחיים שלה", אמר אחד הגולשים. "הדיילת הייתה יכולה להציע לה תיק לשים בו את תיק היד שלה. האם זה באמת הכרחי לבזבז שעה ולהעיף אותה מהמטוס?", כתב אחר.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:לואי ויטוןטיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה