סלבס בהתחזקות

כוכב הרשת החליט: פותח מסעדה בהפרדה בבני ברק

ברי יחזקאל הודיע לעוקביו כי בחודש הבא הוא יפתח מסעדה כשרה ב"עיר הקודש בני ברק", שבה יוכלו לשבת בפנים בהפרדה מלאה בלבד: "אני מתרגש"

אא

כוכב הרשת, ברי יחזקאל, מוכר לכולם בשל הסרטונים הוויראלים הרבים שהוא עורך ברשת. הוא מתמקד בעיקר בשוק האוכל ומחלק ציונים למסעדות. כעת, הוא עומד לפתוח מסעדה בעצמו, במרכז העיר בני ברק ("עיר הקודש בני ברק"), ולא רק זה – היא תהיה בהפרדה מלאה.

בסרטון שפרסם לעוקביו הסביר יחזקאל, המוכר בשם "ברי סרטונים", כי הוא עומד לבצע קונספט ייחודי – פתיחת מסעדה שתהיה גם אולם אירועים, ובתוכה יוכלו לאכול 60 גברים ו-60 נשים, בהפרדה מוחלטת. לדבריו, הוא עשה זאת בשל הביקוש הרב במגזר החרדי למסעדות כאלה, מה שעשוי להצליח מאוד, בעיקר באזור שבו המסעדה נמצאת. בנוסף, עבור הציבור הכללי והציבור הדתי שלא מעוניין בישיבה נפרדת, כבכל מסעדה רגילה, הוא יעמיד את המקומות מחוץ למסעדה עצמה.

"אני מתרגש, לא יכול לדבר", אמר יחזקאל לעוקביו בסרטון שפרסם. הוא הסביר כי במקום יתקיימו אירועים של המגזר החרדי: נישואים, ימי הולדת ואירוסין. "כל פעם אני הולך לאכול במקום אחר, הפעם זה המקום שלי", הוסיף.

"אני בדרך של ברסלב, דרך של שמחה. ככה הכי קל לי", סיפר בעבר בסרטון שפרסם. "רוב הדברים שאני עושה, אני עושה בשמחה. הייתי בעבר בישיבה, לומד תורה כל היום, פה בכפר שלם".

לאחרונה הצהיר השף אייל שני כי הוא עומד להפוך את הקונספט שלו לכשר. אחרי שפתח מזנון כשר בטיימס סקוור בניו יורק, הוא הודיע כי גם המזנון ברמת החייל בתל אביב יהפוך לכשר. שני עצמו הסביר כי לאוכל הכשר יש ביקוש גבוה מאוד. "אנחנו מרוויחים מזה את חצי מהעם שלנו שהשתוקק אלינו ולא פתחנו לו את הדלת", הסביר את ההחלטה החדשה שקיבל לפני כחמישה חודשים.

 

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:ברי יחזקאלמסעדה מופרדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה