מעניין

נעדר במשך 30 שנה – ואז הופיע באופן מסתורי בפתח ביתו

גבר רומני שעסק בגידול ומכירת בקר נעלם באופן מסתורי מביתו. 30 שנה לאחר מכן, הוא הופיע בפתח החווה שלו בלי שום זיכרון מה עבר עליו. בנו אמר: מי יודע איפה הוא היה, מי שמר עליו? מי יודע בכלל איזה חיים הוא ניהל בתקופה הזו?"

וסילי גורגוס. צילום מסךוסילי גורגוס. צילום מסך
אא

וסילי גורגוס, כיום בן 95, נעלם באופן מסתורי מביתו ונחשב נעדר במשך 30 שנה. וסילי הוא רועה בקר מרומניה שהיה נוהג לצאת מביתו לימים ארוכים כדי למכור את סחורתו. בכל פעם שיצא למסע, הוא היה מתקשר אל בני משפחתו, אך באותו יום בשנת 1991 הוא יצא לעבודתו ולא יצא קשר במשך כמה ימים. משפחתו המודאגת פנתה למשטרה שהחלה בחיפושים – אך וסילי לא השאיר שום עקבות. הימים הפכו לחודשים, וכך במשך שנים. משפחתו כבר השלימה עם העובדה שוסילי איננו בין החיים וכנראה לעולם לא תדע מה עלה בגורלו. היא אפילו ערכה מדי שנה טקס אזכרה לזכרו.

30 שנה לאחר מכן, בשנת 2021, וסילי הופיע שוב מחוץ לשער החווה שלו. על פי הדיווחים, מישהו הסיע אותו למקום ונמלט במהירות. וסילי, שהיה כבר מבוגר מאוד, נראה מבולבל ולא הבין היכן הוא נמצא. עם זאת, מצבו הרפואי היה נראה תקין.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, וסילי עבר סדרת בדיקות רפואיות כדי לאבחן את מצבו לאחר שנעלם באופן מסתורי לפני כל כך הרבה שנים. הבדיקות הראו שמצבו הפיזי טוב ושהוא סובל מכמה בעיות ניורולוגיות. זה אומנם מצב רגיל עבור גבר בגילו, אך וסילי אינו זוכר מה קרה לו במשך 30 השנים בהן נעלם.

וסילי זכר שנולד בשנת 1928. כמו כן, הוא זכר שאשתו נפטרה אך הוא לא היה מסוגל לזהות את בנו ובתו. גם בנו לא הצליח לזהות אותו עם חזרתו, אבל זאת משום שלא ראה אותו במשך 30 שנה. "אנחנו לא מבינים אותו. הוא לא יודע מה הוא אומר. הוא מדבר איתנו על התקופה שבה עסק בגידול ומכירת פרות. אנחנו שואלים אותו דבר אחד, והוא עונה לנו על דבר אחר. מי יודע איפה הוא היה, מי שמר עליו? מי יודע בכלל איזה חיים הוא ניהל בתקופה הזו?", אמר בנו.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מסתורינעדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה