חדשות טובות

מרגש: המנקה זרקה מכשיר שמיעה בשווי 40 אלף שקל – לא תאמינו איפה הוא נמצא

במהלך יום כיף שערך נער כבד שמיעה, הוא איבד את השתל שעולה עשרות אלפי שקלים. המשפחה קראה לעזרה, וארגון ידידים מצא אותו אחרי 14 שעות של חיפושים בפחי האשפה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה אחד הסיפורים המוזרים והמרגשים שקראתם לאחרונה: ילד כבד שמיעה איבד בתחילת השבוע את שתל השמיעה שלו, שעולה סביב 40 אלף שקל. זה קרה במהלך יום כיף בו שהה הילד במעלה אדומים, אז השתל נפל מאוזנו ולכן הילד לא יכל לשמוע. לבסוף, אחרי מאמץ רב והתגייסות אדירה של מתנדבים, הוא אותר לאחר 14 שעות בתוך האשפה.

בחדשות 12 פורסם כי בני המשפחה, שנכנסו להיסטריה בעקבות המקרה, פנו למתנדבי ארגון ידידים בבקשה לסייע בחיפושים. אחרי 14 שעות של חיפושים אינטנסיביים, המתנדבים מצאו את השתל היקר בתוך דחסנית אשפה. התברר כי הוא נמצא ונזרק על ידי המנקה.

המתנדבים של הארגון הגיעו למקום אחרי שקיבלו גישה למצלמות האבטחה. הם צפו בהקלטות, הבינו כי השתל נזרק בטעות לדחסנית האשפה והמשימה מכאן הייתה קשה: המתנדבים הבינו כי הם צריכים לרוקן את דחסנית הענק והחלו לחטט באשפה. החיפושים החלו בשעות הערב ונמשכו עד השעה שלוש לפנות בוקר. לאחר שלא מצאו מבוקשם, הם החליטו לחכות לעלות השחר. אחרי 14 שעות של חיפושים, השתל נמצא וההורים המאושרים הודו להם.

אמו של הילד אמרה לחדשות 12: "מודים מאוד מאוד לעם ישראל ומתרגשים כל כך מההתגייסות והעזרה למען התינוק. המתנדבים הנפלאים נברו באשפה. אין על עם ישראל. מתפללים שכך ימצאו כל האבודים והאבודות שלנו ויחזרו למשפחותיהם בקרוב". מארגון ידידים נמסר: "השתל נמצא לבסוף על ידי ישי עטיה, מתנדב יחידת האופנועים ומנהל מוקד ירושלים. אנו מודים לכלל המתנדבים שסייעו רבות בחיפושים".

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:מכשיר שמיעהארגון ידידים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה