מעניין

היגר מהודו, פתח מסעדה והפך למיליונר – הסיפור ששבר את הרשת

סיפורו של מהגר הודי שהפך למיליונר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. חברו סוניל הסביר ברשת X שכל מה שחברו צריך לעשות זה להתעורר כל בוקר ולבשל מאכלים הודיים מסורתיים. לדבריו, במשך עשור הגישה הפשוטה הזו הפכה אותו למיליונר

אוכל הודי. אילוסטרציה אוכל הודי. אילוסטרציה
אא

סיפורו של מהגר הודי שהצליח כנגד כל הסיכויים הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. משתמש בשם סוניל שיתף את סיפורו של חברו ההודי שהיגר לארה"ב, פתח מסעדה והתעשר. בפוסט שלו, סוניל, בעל תואר שני, סיפר כי למרות שחברו הטוב סיים רק 10 שנות לימוד, הוא הגיע להצלחה גדולה בחיים.

סוניל שיתף בפוסט כי חברו המהגר האמין שניהול מסעדה היא הדרך הבטוחה לעושר. עם זאת, סוניל ניסה להוריד אותו אל הקרקע. "אמרתי לו שפיטר תיל (מיליארדר אמריקאי) אמר שהעסק הכי גרוע שאפשר לפתוח זה מסעדה. מספר הכישלונות גבוה מאוד והלקוחות הם בלתי צפויים. כשהזכרתי את שמו של פיטר תיל, הוא הרים גבות. ברור שהוא לא ידע מי זה", כתב.

סוניל חשף כי כשדיבר עם חברו וניסה לשכנע אותו לרדת מהרעיון, הוא מצידו  הסביר שיש לו לפחות 50 משפחות שיהיו לקוחות קבועים. הוא ביטל את אמרתו של פיטר תיל כי לקוחות המסעדה הם בלתי צפויים, ואמר כי בעיות שוליות כמו אוכל לא מתובל לא ירחיקו לקוחות.

"יש לו 50 משפחות קרובות משפחה שגרות בניו ג'רזי שיבואו למסעדה שלו לאכול אוכל הודי טוב. אם אין מספיק מלח בתבשיל, הם לא יפסיקו להגיע. הם פשוט יגידו לו להוסיף עוד מלח. הרבה הודים מניו יורק ופנסילבניה שוכרים אוטובוסים כשהם צריכים לבקר ברובינסוויל שבצפון קרוליינה. בדרך לשם, הם יעצרו במסעדה שלו לאכול תאלי גוג'ראטי טעים. כל אוטובוס מכיל 50-75 איש", אמר החבר לסוניל.

משתמש ה-X הסביר שכל מה שחברו צריך לעשות זה להתעורר כל בוקר, ולבשל אוכל הודי מסורתי. לדבריו, במשך עשר שנים, הגישה הפשוטה הזו הפכה אותו למיליונר.

סוניל סיים את הפוסט שלו עם דגש שההצלחה של חברו לא נבעה מהשכלה פורמלית או תיאוריות עסקיות, אלא משכל ישר מעשי, אינטואיציה ולקיחת סיכונים מחושבים.

הסיפור הזה הדהד בקרב משתמשי המדיה החברתית. הוא עורר דיון על ערכו של החינוך המסורתי לעומת ההתנסות המעשית. "אי אפשר להאשים את המערב שלא מכיר מודלים עסקיים כאלה, שמטופחים ומקודמים על ידי קשרים ורשתות קהילתיות. כנראה זה ייחודי רק לכמה קהילות בעולם, כולן מהודו", כתב אחד הגולשים.

"זה מאוד פשוט כשאתה ממש מרגיש ומשתמש בהיגיון ורואה מה קורה סביבך. התבוננות פשוטה זו יכולה לתת לך מושג על העסק במקום להאזין לפודקאסטים, מה שרק גורם לך להרגיש שאתה צריך הרבה מיומנות, וזה לא נכון עבור הרוב!", הגיב אחר.

מאז ששותף צבר הפוסט יותר מ-564 אלף צפיות וכמעט 8,000 לייקים.

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אוכל הודיהצלחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה