חדשות בארץ

צה"ל תקף בית ספר שהפך למתחם טרור, גלנט: "חטיבת רפיח של האויב הוכרעה"

מתחם פיקוד ושליטה של חמאס התגלה במבנה בבית ספר "צלאח א-דין" שבעיר עזה. שר הביטחון יואב גלנט בסיור ברפיח: "להסתכל עכשיו צפונה"

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו היום (רביעי), באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של שב"כ, מחבלי חמאס שפעלו במתחם פיקוד ושליטה במבנה בבית ספר "צלאח א-דין" שבעיר עזה. על פי צה"ל, מהמתחם הזה מחבלי חמאס תכננו והוציאו לפועל פעולות טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל.

כזכור, אתמול בוצעה תקיפה דומה במרחב בית הספר "מצטפא חאפט" שבעיר עזה. הפלסטינים דיווחו כי כ-20 בני אדם נהרגו בתקיפה האווירית.

שר הביטחון יואב גלנט נכנס הבוקר לרצועת עזה יחד עם כוחות אוגדה 162 הפועלים במרחב רפיח וציר פילדלפי. השר קיים הערכת מצב יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף איציק כהן, מפקד חטיבת הנח"ל אלוף משנה יאיר צוקרמן, מפקד חטיבת האש אלוף משנה אהוד ביבי, מפקד יחידת יהל"ם אלוף משנה א׳ וקציני המטה של האוגדה.

בעת סיור בציר פילדלפי אמר גלנט:  "חטיבת רפיח של האויב הוכרעה על ידי אוגדה 162. הסתכלתי על הסיפור של המנהרות. הגענו למצב שהשמדנו 150 מנהרות. מתוכן, כ-100 מנהרות הן מנהרות שהן תעלות מכוסות שנחפרו על ידי כלים הנדסיים מעל השטח, כוסו במטר או בשניים של עפר וגם קל למצוא אותן לאחר מעשה כי יש אותן בתצלומים, וגם קל להשמיד אותן כי אתה מגיע ומשמיד".

השר הוסיף: "יש עוד יתרה קטנה, את היתרה הקטנה הזאת אנחנו נשמיד. הדבר הכי חשוב בעיניי בתור תפיסה, זה לזכור מה מטרות המלחמה, לעמוד בכל המטרות של המלחמה – גם לגבי החמאס, גם לגבי החטופים ולהסתכל עכשיו צפונה, אנחנו מבינים למה. זאת הסיטואציה וזה המצב".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:יואב גלנטעזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה