פעילות הידברות

שקועים עמוק בטיקטוק ורחוקים מיהדות: מה הסיכוי של הצעירים הלא דתיים להתחבר ליהדות בימינו?

הם צורכים כמויות של תוכן שלילי, פרוץ וממכר. הם לא יודעים דברים בסיסיים ביהדות, וחלקם ממש מתנגדים לה. למרות המציאות הכואבת יש פתרון גאוני

אא

הצעירים ובני הנוער הלא דתיים גדלים בריחוק ואפילו ניתוק מחיים יהודיים של אושר ומשמעות. הם לא מכירים את אתר הידברות או את עלון השבת, כי הם גוללים בטיקטוק במשך שעות בכל יום. תוכן אנטי יהודי, פילוג, הסתה, שנאה, אלימות וחוסר צניעות הם החמצן שהם נושמים מדי יום. הם לא מכירים את עלון השבת או את אתר הידברות. רבים מאיתנו מודאגים מאוד ממכת הדור הזו, ושואלים מה הסיכוי שצעירים ובני נוער כאלו יתקרבו לבורא עולם, ויחיו חיים יהודיים מלאי סיפוק, שמחה ועשייה ברוכה במקום לבזבז את שנות חייהם ברדיפה אחר החומר, התאוות, החומרים האסורים, העצבות והכעסים?

למרות המציאות המדאיגה של ימינו, בהידברות חשבו על דרך מתבקשת לקרב את הצעירים ליהדות ולבורא עולם בדיוק באותה שיטה מיוחדת שבאמצעותה חולל הרב זמיר כהן את מהפכת התשובה של ימינו. לפני יותר מ-20 שנה החשיבה היתה: אם ציבורים רבים מעם ישראל לא פוקדים את בית המדרש וצופים בטלוויזיה, אז הידברות יביאו את בית המדרש אל תוך הטלוויזיה. כך גם היום ממשיכים בהידברות את המהפכה: אם צעירים ובני נוער רבים מעם ישראל אינם מכירים יהדות ונמצאים הרבה בטיקטוק – הידברות יביאו את תכני הרב זמיר כהן ואת תכני הידברות דיגיטל אל תוך הטיקטוק.

כך, בחסדי ה', הידברות ישנו את התמונה, אבל זה יקרה רק בזכות ציבור נאמני הידברות. נוכל להגיע אל ליבם של הצעירים המנותקים רק באמצעות קידום ממומן מאסיבי של תכני הרב זמיר ותכני הידברות דיגיטל אל תוך הטיקטוק. זו ממש מתקפת נגד שתופעל על התכנים השליליים הרבים שצורכים הצעירים ובני הנוער. כיום, למשל, רק 16,000 צעירים וצעירות עוקבים אחרי הרב זמיר בטיקטוק. בזכותכם בתוך שנה יהיו בע"ה כ-200,000 עוקבים ומיליוני יהודים שייחשפו לתוכן המחזק

יהודים רבים עדיין שקועים עמוק בטיקטוק, רחוקים מיהדות. נגיע אל הלב שלהם רק בזכותכם. כדי להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות דיגיטל לחצו כאן >>> 


אם 1000 יהודים יצטרפו אלינו (כולל אתם הקוראים) זה מה שיקרה:

  1. הידברות דיגיטל משקיעה בקידום ממומן

  2. מיליוני צעירים וצעירות מקבלים תכנים של הרב זמיר כהן ותכנים של הידברות דיגיטל בטיקטוק שלהם (גם אם אינם עוקבים או מכירים)

  3. נאמני ואוהבי הידברות תומכים בקמפיין

  4. מומחי הטיקטוק שלנו מפצחים את נוסחת היהלום ומגיעים לליבם של הצעירים בטיקטוק

  5. תוך שנה – 200,000 עוקבים ועוקבות בטיקטוק מקבלים באופן קבוע תכנים מחזקים של הרב

צוות מיומן של צלמים, מפיקים, עורכי וידאו, מעצבים גרפיים, מנהלי קמפיינים ועוד בעלי תפקידים שונים עמלים יומם ולילה ממש כדי להפיק סרטונים טובים ומחזקים, שידברו אל צעירים וצעירות רחוקים, ויגרמו להם להתעניין ביהדות ולצאת מהקופסה, תרתי משמע.

מהפכת הטיקטוק היהודי – בזכותכם

בעידן של חבלי משיח, מהפכת התקשורת של הידברות מחוללת שינוי רוחני משמעותי בעם ישראל מזה יותר מ-20 שנים. כח המדיה של הידברות הוא אדיר מימדים. המספרים רק הולכים וגדלים, והידברות היא כבר מזמן מעצמה עולמית של תקשורת יהודית. עכשיו אנחנו נמצאים כפסע לפני הצעד הבא.

ההצלחות של הידברות (וההצלחה העתידית תהיה כאמור בזכותכם):

  • עלון השבת הוא הנפוץ ביותר בעולם, עם 300,000 מפיצים וכמיליון יהודים שמחזיקים בו ומתחזקים מדי שבת

  • אתר הידברות הוא אתר היהדות הגדול בעולם - כ-12 מיליון דפים נצפים מדי חודש

  • קרוב ל-300,000 איש ברשימות התפוצה של הידברות בניוזלטר

  • קרוב לרבע מיליון עוקבים בפייסבוק

  • יותר מ-173,000 עוקבים ביוטיוב

  • יותר מ-160,000 חברים בקבוצות הווטסאפ של הידברות

נותרו רק 993 יהודים שאכפת להם, והם יזכו לקחת חלק במהלך ההיסטורי בחודש הקרוב. מהרו והשתתפו. לאחר שנגיע ליעד, לא ניתן יהיה להצטרף, ומהפכת הטיקטוק הבאה שלנו כבר תצא לדרך. הצטרפו כדי שלא תפספסו!

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:הרב זמיר כהןטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה