סלבס בהתחזקות

הסטייליסטית המפורסמת חשפה: "אוכלת רק כשר. החיבור לאלוקים ממשיך עד היום"

דני לוי, אחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה, מספרת: "מקפידה לשתות יין כשר ולאכול בשר כשר, למרות שזה לא פשוט בסביבה שבה אני חיה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בגיל 35, דני לוי היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה. היא חיה בלוס-אנג'לס, אך חושפת בראיון את שורשיה הדתיים והחיבור העמוק ליהדות שעדיין משפיעים עליה היום. "אנחנו מסורתיים, אני תימניה ופרסיה, ואמא אפילו מכינה ג'חנון", היא מספרת על משפחתה שחזרה לישראל כשהייתה בת שבע ורשמה אותה לבית ספר דתי בירושלים. לדבריה, "החיבור לאלוקים המשיך איתי גם כשחזרנו ללוס-אנג'לס ועד היום".

המסע הרוחני שלה לא נעצר בילדות. לוי מספרת לכתב ערן סויסה כי "חגגו לי בת מצווה בארץ, גדלתי כדתייה ועד גיל 26 שמרתי שבת והתפללתי", היא ממשיכה ומדגישה את החשיבות שהיא נותנת לשמירה על כשרות. לדבריה, היא שומרת כשרות למרות הסביבה שבה היא חיה, "אני אפילו מקפידה לשתות יין כשר ולאכול בשר כשר, למרות שזה לא פשוט בסביבה שאני נמצאת בה".

בהמשך סיפקה לוי אמירה שנוגעת לניגודים שבין חייה כאישה שמחוברת לדת לבין חייה כסטייליסטית מוכרת בעולם. "עקרונית יכולתי להיות היום דתייה רנדומלית עם שמונה ילדים ברחובות", היא אומרת. עוד היא הוסיפה כי "זה מצחיק, כי כשאני באמריקה אני מרגישה חייזרית ישראלית וכשאני בישראל אני מרגישה אמריקאית".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אוכל כשרסטייליסטיתיין כשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה