תוכן שיווקי

רשת 'פרח' המובילה בישראל בתחום החינוך המיוחד פותחת עשרות גנים, מעונות וכיתות חדשות בכל רחבי הארץ

רשת "פרח" המובילה בישראל בתחום החינוך המיוחד ממשיכה להתרחב, ובשנת הלימודים הקרובה היא תפתח עשרות גנים, מעונות וכיתות חדשות בכל רחבי הארץ. בין השאר מדובר על פתיחת מרכזי חינוך מיוחד חדשים לצד הרחבת המוסדות הקיימים. הכיתות החדשות תענקנה מענה למאות ילדי החינוך המיוחד הממתינים לסיוע מקצועי וקידום מסור

גני פרח • יח"צגני פרח • יח"צ
אא

במסגרת ההתרחבות, פותחת רשת 'פרח' בראש העין בית ספר חדש – גבעולים ראש העין, המיועד לסייע לילדים בתחום הנפשי. זהו בית הספר הראשון והיחיד באזור שיעניק סיוע מקצועי לילדים אלו.

כמו כן, לאחר הצלחה רבה שנרשמה השנה להוסטל לנערים על הרצף בעיר ראש העין, ובשל הביקוש והצורך הגבוה, פותחת הרשת מסגרת הוסטל דומה גם בעיר אלעד.

ההתרחבות של רשת פרח מגיעה גם לערים נוספות, עם פתיחת מעון יום שיקומי בבת ים, פתיחת גני תקשורת בפרדס חנה, מעון וגני תקשורת באריאל, וכן כיתות וגנים חדשים ביבנה, בשומרון, והוספת כיתות רבות במוסדות הקיימים בכל הארץ.

פרחפרח

גני פרח • צילום: פרח

כדי להיערך כראוי לפתיחת הכיתות החדשות, התקיים במהלך החודשים האחרונים מבצע גיוס רחב היקף בכל רחבי הארץ, לעיבוי הצוותים החינוכיים והמקצועיים ואכן, בהנהלת הרשת מציינים בסיפוק את ההיענות הגבוהה ואת ההצלחה הרבה במבצע זה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, התקיימו ישיבות מקצועיות עם הצוותים בכל רחבי הארץ, והתקיימה היערכות פדגוגית לשנת הלימודים החדשה, תוך מתן דגש על חידוד המוטו של רשת פרח, להעניק לכל ילד וילדה את האפשרויות הנכונות והסביבה המתאימה לקידום והתפתחות נכונה.

במקביל, פעלה מחלקת הבינוי של רשת פרח במאות כיתות ומוסדות בכל הארץ, לשדרוג, שיפוץ וחידוש הכיתות, כאשר הנהלת הרשת מעניקה את כל המעטפת התקציבית לטובת התלמידים והתלמידות.

 

פרחפרח

גני פרח • צילום: פרח

רשת פרח לחינוך מיוחד, שהיא הרשת המובילה בישראל במקצועיות ובקידום בחינוך המיוחד, מנצלת את היתרון הרב במגוון המוסדות בכל הארץ, כדי לעודד למידת עמיתים ולנצל את הניסיון הרב שנצבר לפיתוח שיטות טיפול וחינוך חדשניות המוכיחות את עצמן מידי שנה. בעידוד ההנהלה מתקיים שיתוף הדדי של כלל הצוותים, וכך למשל יכולה מרפאה בעיסוק בעיר אחת, להתייעץ על אתגרים עם מאות עמיתות בעלות ניסיון מכל הארץ.

יחד עם זאת, ברשת לא מתפשרים על היחס האישי לכל תלמיד ותלמידה, ולכן מקפידים ברשת על מספר רב של אנשי צוות ואנשי מקצוע בכלל המוסדות של 'פרח' בארץ, כאשר כל ילד מקבל מענה אישי כמו היה ילד יחיד בכיתתו. השילוב בין הדברים יוצר את השם המקצועי שכבר יצא לרשת בקרב כל העוסקים בחינוך המיוחד.

יצויין כי בסיור שערכו בכירי משרד החינוך לאחרונה במוסדות של רשת פרח, העיד מנהל אגף הרישוי במשרד מר ישראל אדלר כי "רשת פרח היא פורצת דרך בתחום המוגבלויות". מנהל מינהל רישוי ואכיפה במשרד מר פארס טויל הצהיר כי "רשת פרח היא רשת מקצועית המובילה בתחום החינוך המיוחד בישראל".

מנכ"ל רשת פרח הרב משה שטיין אמר כי "אנחנו שמחים ומתרגשים לתת עוד מענה למאות ילדים ברחבי הארץ לקראת שנת הלימודים הבאה. זו ההוכחה לכך שבזכות אנשי המקצוע המסורים שלנו, הצלחנו להציב את מוסדות החינוך שלנו בשורה הראשונה, ולקבל אמון ממגוון רחב מאוד של הורים ורשויות מקומיות בכל הארץ. אנחנו מאחלים הצלחה רבה לכלל הצוותים בכל המוסדות".

רשת פרח לחינוך מיוחד פעילה בפריסה ארצית עם מעונות שיקום, גני תקשורת, גני שפה, גני מש"ה, בתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים, כיתות תקשורת, כיתות שילוב, הוסטלים, כפר קהילתי לבוגרים עם מוגבלויות ועוד.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:רשת פרחגני חינוך מיוחד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה