חדשות בארץ

חיזבאללה שיגר רקטות אל בסיס בצפון, צה"ל תוקף בעוצמה בעזה

שלושה שיגורים זוהו לעבר בסיס צה"ל במרחב מירון. דווח על נפילה אחת בקרבתו. הפלסטינים מדווחים על תקיפות מן האוויר וקרבות בקרקע בין צה"ל למחבלים בנוסיראת ובזייתון

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל תקף היום (שישי) בדרום לבנון חוליית מחבלים בעקבות שיגור של רקטות, על ידי חיזבאללה, לעבר הבסיס הצבאי במרחב מירון. שלוש רקטות זוהו, שתיים יורטו ואחת נפלה בקרבת הבסיס. לא דווח על נפגעים. אזעקות נשמעו בהמשך גם בגזרה המרכזית של הגליל.

על פי צה"ל, כוחות אוגדה 146 זיהו חוליית מחבלים שתכננה לבצע שיגורים לעבר שטח מדינת ישראל, הכוח הכווין כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את חוליית המחבלים במרחב טיר חרפה שבדרום לבנון. לאחר החיסול זוהה שיגור שיצא ממרחב התקיפה, מה שמעיד על המצאות אמצעי לחימה ורקטות במקום. בנוסף, צה"ל תקף בירי ארטילרי במרחב שבעא שבדרום לבנון.

בדרום, הפלסטינים דיווחו על תקיפות עוצמתיות של צה"ל במרחב נוסיראת ובזייתון, בה התנהלו גם  קרבות בקרקע בין מחבלים ללוחמי צה"ל.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו היום, באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של שב"כ, מתחם פיקוד ושליטה של חמאס, שהוסווה במבנה ששימש בעבר כבית הספר "ג׳עפר עלי בן אבו טאלב" בשכונת זיתון. המתחם שימש את הארגון לריכוז אמצעי לחימה רבים ופעילות מחבלים במרחב.

דובר צה"ל הוסיף כי כוחות חיסלו עשרות מחבלים ותקפו כ-30 מטרות טרור ביממה האחרונה. כמו כן, הושמדה עמדת שיגור ממנה בוצע ירי לעבר כוחותינו.

לוחמי אוגדה 98 חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור במרחב חאן יונס ובפאתי דיר אל באלח. באחת התקיפות הכוחות זיהו באמצעות רחפן מחבל שהיווה איום על הכוח והכווינו מסוק קרב של חיל האוויר שחיסל את המחבל. בנוסף, הותקפו מרחבים מהם בוצע ירי לעבר יישובי העוטף במהלך השבוע.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים את פעילותם במרחב תל סולטאן שברפיח, בשיתוף עם כוחות חיל האוויר חוסלו עשרות מחבלים במהלך היממה האחרונה. כמו כן, לוחמי אוגדה 252 הפועלים במרכז הרצועה, חיסלו מחבל שהיווה איום על הכוחות ונשא חומרי נפץ וכן תקפו עמדת שיגור שממנה בוצע ירי לעבר כוח במרחב.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מירוןמלחמת חרבות ברזלשיגור רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה