חדשות בעולם

האריס: "לא אהסס להגן על ישראל"

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, קמלה האריס, נשאה נאום בחירות בוועידת המפלגה. קראה לסיים את המלחמה בעזה, אך הדגישה כי היא עומדת לצד ישראל

אולם הוועידה הדמוקרטית (צילום: דוברות המפלגה הדמוקרטית בארה"ב)אולם הוועידה הדמוקרטית (צילום: דוברות המפלגה הדמוקרטית בארה"ב)
אא

ועידת המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, שבה הוכרזה רשמית קמלה האריס, סגניתו של הנשיא ג'ו ביידן, כמועמדת לנשיאות מטעם המפלגה, ננעלה הלילה (בין חמישי לשישי) בשיקגו.

האריס נשאה נאום בחירות, תקפה כצפוי את המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, וטענה כי הוא "אדם לא רציני" שאסור שייבחר. היא פירטה את השקפותיה לגבי מדיניות הפנים בארה"ב והתייחסה בנאומה לישראל ולמלחמה בעזה.

לדבריה, היא והנשיא ביידן ממשיכים "לעבוד סביב השעון", כדי להביא לסיום המלחמה ולעסקה לשחרור החטופים הישראליים. היא הדגישה כי "אסור שישראל תחווה שוב, אי פעם, זוועות כמו שביצע ארגון הטרור חמאס".

האריס התחייבה כי "כנשיאה, לא אהסס להגן על ישראל מפני איראן ומפני ארגוני הטרור השלוחים שלה". לצד זאת, הבהירה, "יש צורך לסיים את הסבל של הפלסטינים - שראויים לכבוד, הגנה והגדרה עצמית".

על פי הסקרים האחרוניםב ארה"ב, האריס צמצמה את הפער מטראמפ ובמרבית המדינות נרשם שווויון. עם זאת טראמפ מוביל במספר מדינות הנחשבות כ"מדינות מפתח", שם הפער עומד על כארבעה אחוזים בממוצע לטובתו.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בחריות הארה"בקמלה האריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה