חדשות בארץ

שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בעורף: איסור התקהלות מגוש דן צפונה

צה"ל פתח במתקפת מנע בלבנון ותקף עשרות מטרות בדרום לבנון. חיזבאללה הגיב בשיגור של כ-250 רקטות לעבר כל היישובים לרוחב הצפון. פצוע קל מפגיעת רסיסי רקטה במרחב עכו

יירוטים בצפון , ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)יירוטים בצפון , ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

צה"ל פתח הבוקר (ראשון) במתקפת מנע רחבה בדרום לבנון, בעקבות התרעה שהתקבלה על כוונת חיזבאללה לשגר רקטות וטילים לאזורים נרחבים בשטח ישראל, כולל לאזור המרכז.

שר הביטחון יואב גלנט הכריז על מצב מיוחד בעורף. דובר צה"ל הודיע כי מגוש דן צפונה אסורה התקהלות בחוץ ליותר מ-30 איש. ניתן לקיים פעילות חינוכית ולצאת למקומות עבודה במקומות סמוכים למרחב מוגן. פיקוד העורף הודיע כי בכל השטח מגוש דן דרומה ההנחיות נותרו ללא שינוי, וניתן לקיים שיגרה רגילה.

על פי דובר צה"ל "זוהה איום על מדינת ישראל וצה"ל תוקף עשרות מטרות להסרת האיום בדרום לבנון. עשרות מטוסים של חיל האוויר וכוחות חיל הים תוקפים מאז הבוקר מטרות באזורים שונים בדרום לבנון. מערכות ההגנה האווירית יירטו שיגורים מלבנון לעבר שטח ישראל. צה"ל יתקוף בכל מקום בלבנון בו נזהה איום".

חיזבאללה פרסם הצהרה קצרה לפיה "פתחנו במתקפה בתגובה לחיסולו של פואד שוכר". מאז השעה חמש בבוקר שוגרו אל יישובי הצפון ואל מטרות צבאיות של צה"ל בצפון, למעלה מ-250 רקטות ומספר כטב"מים. דווח על פגיעה ישירה במבנה ביישוב מנות ובמתחם בקרבת העיר עכו. ישראלי נפצע באורח קל עד בינוני מפגיעת רסיסי רקטה.

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי: "אנחנו מזהירים את האזרחים הלבנוניים הנמצאים בדרום לבנון - אנחנו מזהים שחיזבאללה נערך כעת לירות באופן נרחב לשטח ישראל בסמוך לביתכם. אתם נמצאים בסכנה. אנחנו תוקפים ומסירים איומים של חיזבאללה. כל מי שנמצא בסמוך למרחבים בהם חיזבאללה פועל, נדרש להתרחק מהם מיד, על מנת להגן על עצמו ועל משפחתו. צה״ל עושה ויעשה כל מה שנדרש כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלמצב מיוחד בעורף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה