חדשות טובות

מרגש: תרמה תפילין לעילוי נשמת חיילי צה"ל

היוצר והבמאי מני אסייג דיווח כי תרומה מרגשת הגיעה לשתי משפחות חללי צה"ל: סט תפילין וטלית לזכרם של יקריהם. ומה עוד הוא צייץ בסופ"ש?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במהלך המלחמה נעשות לא מעט פעולות להנצחת חיילי צה"ל. אחת הדרכים המרגשות היא תרומה שמוקדשת לעילוי נשמתם.

האזרחית יפה סבג גילתה יוזמה מרגשת במיוחד כאשר תרמה סט תפילין וטלית לעילוי נשמתו של גיבור ישראל, רס"ן רז פרץ הי"ד, שנפל בקרב. הסט, שעליו רקום שמו של רס"ן פרץ, עבר לבני משפחתו. בני המשפחה, שחשו הכרת תודה על המחווה המרגשת, יצרו קשר עם יפה והביעו את תודתם בשיחת טלפון מרגשת במיוחד. היוצר והבמאי מני אסייג סיפר כי המשפחה הביעה את הערכתה הגדולה למעשה החסד שלה.

בעקבות התרגשותה מהשפעת התרומה על המשפחה, החליטה סבג להמשיך במעשה החסד שלה ולתרום סט נוסף של תפילין וטלית. הפעם הקדישה יפה את התרומה לעילוי נשמתו של גיבור ישראל נוסף, סמל מאור כהן אייזנקוט הי"ד, שנפל אף הוא בקרב על הגנת המדינה.

אסייג צייץ בסוף השבוע פעם נוספת והביע ביקורת על ההתנהלות: "יושב לו רב המחבלים הנאצי סינוואר במחילה עם חיוך רחב וחושב לעצמו: 'יא רבנן, איזה מחנה פגום השמאל הישראלי: אני טובח באחים שלהם ואין להם חצי טענה נגדי, שום ציוץ בגנותי, כאילו אין לי קשר לעניין, כל הזעם והשנאה שלהם מופנית דווקא לאיש שמנסה לחסל אותי ואת ארגון הטרור שלי. אני חוטף ורוצח יהודים, והם מפרסמים תמונות של נתניהו עם פנים וידיים מגואלות בדם, אני שוחט יהודים והם, השמאל, משדרים לעולם שנתניהו אחראי ואשם בכל זה. איפה המקום שלי בכל זה? מה עוד אני יכול לעשות כדי שהם יראו בי אויב ויזכירו פה ושם את השם שלי? נכון שזה משרת אותי ואת כלל הרוצחים, אבל וואלה, זה מעליב'".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:תפיליןתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה