חם ברשת

"הדפיקה הזאת של הקצינים בדלת – הלב נופל על הרצפה"

מותם של ארבעה חיילי צה"ל, שאחד מהם היה בנה של חברתה, הוביל לפוסט ויראלי וכואב של יובל מעתוק: "פתאום לראות אותך שבורה ומרוסקת, עכשיו הוא הגיבור של כולנו"

דניל פצ'ניוק, ניתאי מיטודי, אביתר עטואר, יניב יצחק אורן הי"ד (צילומים: דובר צה"ל)דניל פצ'ניוק, ניתאי מיטודי, אביתר עטואר, יניב יצחק אורן הי"ד (צילומים: דובר צה"ל)
אא

"הדפיקה בדלת. אותה דפיקה נוראה שמזעזעת את השלווה של הבית ומנפצת את כל מה שהיה מוכר. הדפיקה הזו, שמגיעה פתאום, באמצע החיים, היא לא סתם צליל – היא ההודעה הבלתי נסבלת שהחיים כפי שהיו עד כה, לעולם לא יהיו שוב אותם חיים". כך כותבת אושיית הרשת יובל מעתוק, בפוסט כואב ומרגש שכתבה בעקבות מותם של חיילי צה"ל.

"מאחורי הדלת ניצבים נציגים במדים, פניהם רציניות וכבדות, והלב שלך נופל אל הרצפה. המילים שהם אומרים חודרות עמוק, שורפות את הנשמה, הכל הופך לטשטוש, קול המילים מתעמעם, וגל של כאב מתנפץ על החדר.

"הרגע הזה, הרגע הנורא הזה, הופך לרגע המכונן של חיים שלמים", סיכמה מעתוק בטקסט שהפך ויראלי ברשתות. "כל דבר קטן מזכיר את מה שהיה, את מי שהיה, וכל מחשבה נושאת בתוכה את הידיעה שהחיים לעולם לא יחזרו להיות כפי שהיו".

כזכור, דובר צה"ל התיר אמש (מוצאי שבת) לפרסום את שמותיהם של ארבעה חיילי צה"ל הי"ד שנהרגו בקרבות במרכז הרצועה: רס"ל (מיל׳) דניל פצ'ניוק, בן 26 מבת ים; רס"ל (מיל׳) ניתאי מיטודי, בן 23, מאשקלון; רס"ל (מיל׳) אביתר עטואר, בן 24 מראש העין ורס"ם (מיל׳) יניב יצחק אורן, בן 35 מעין גדי. שלושת הראשונים הם לוחמי גדס”ר 6310 בחטיבת "ירושלים". אורן שירת בגדוד 8119, באותה חטיבה. 

מיטודי הוא בנה של לרה מיטודי שהשתתפה בתכנית יחד עם מעתוק. "נשבר הלב. לרה הבחורה עם הכי הרבה שמחת חיים שאני מכירה ופתאום לראות אותך שבורה ומרוסקת", היא ספדה לה אמש. "כמה דיברת עליו ואיך הערצת אותו ואת מי שהוא, ועכשיו הוא הפך להיות הגיבור של כולנו. מבטיחה לך שלא אעזוב אותך לרגע! נעבור את זה ביחד. ניתאי מיטודי, גיבור ישראל, יהי זכרך ברוך".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חללי צה"ליובל מעתוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה