חדשות בארץ

חיזבאללה תכנן לפגוע במפקדות המוסד והמודיעין

מתקפת המנע של צה"ל בדרום לבנון כוונה למשגרי טילים ארוכי טווח, רקטות וכטב"מים. ארגון הטרור תכנן לפגוע באתרים אסטרטגיים ובבסיסי צה"ל. ישראל: "שקט ייענה בשקט"

פגיעה בבית בצפון (צילום: פלאש 90)פגיעה בבית בצפון (צילום: פלאש 90)
אא

הצנזורה התירה היום (ראשון) לפרסום כי חיזבאללה תכנן לפנות בוקר לפגוע באתרים אסטרטגיים בישראל, בהם מטה המוסד ובסיס 8200 של המודיעין במרחב גלילות. כמו כן, המידע שהתקבל אצל גורמי הביטחון הישראליים הצביע על כוונה לפגוע בתחנות כוח בשרון ובקריה בתל אביב.

גורמי המודיעין בישראל זיהו פעילות חריגה של חיזבאללה לקראת מתקפה רחבה ובאמצע הלילה הגיע המידע המודיעיני שאימת את ההערכה. על פי המידע, המתקפה של ארגון הטרור תוכננה לשעה חמש לפנות בוקר. שעות קודם לכן, כשהמידע אומת בישראל, ניתנה הנחיה לצאת לפעולת מנע, כרבע שעה לפני המועד שחיזבאללה תכנן להתחיל במתקפה.

המתקפה הישראלית בוצעה באמצעות כמאה מטוסי ומסוקי קרב, שהחלו לתקוף ברגע שזוהו המשגרים שחיזבאללה החל להוציא ממקומות המסתור.

במקביל לתקיפה הישראלית, החיזבאללה שיגר כ-250 רקטות לעבר צפון הארץ. תקיפת צה"ל סיכלה את הירי למרכז הארץ, על ידי השמדת המשגרים בדרום לבנון.

סמוך לשעה עשר בבוקר הודיע חיזבאללה כי תקף בישראל בתגובה לחיסולו של רמטכ"ל הארגון פואד שוכר. בהודעה קצרה מסר ארגון הטרור הלבנוני כי מבחינתו "התגובה להיום הסתיימה". בחדשות 12 דווח כי ישראל העבירה מסר ללבנון, באמצעות דיפלומטים מערביים, כי מבחינתה האירוע הסתיים ו"שקט ייענה בשקט".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה