סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת חושפת: "שומרת שבת ונידה, זה בריא לי וליחסים שלי"

טליה עובדיה מספרת: "אשתית את הערכים והאמונות שלי, כמה שאני יכולה, על הילדים. אומרת תודה שבניתי משפחה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני כארבעה חודשים צעדה אושיית הרשת טליה עובדיה, יחד עם בעלה שחף, אל החופה. היא חלמה על כך במשך שנים וכעת היא בונה את ביתה, כשהיהדות ממלאה חלק מרכזי בחייה. "חלמתי על הטייטל הזה שנים. מגיל 18 חיכיתי לרגע שיהיה לי את השקט הנפשי והנחלה שזהו, אני בונה משפחה", היא מספרת בראיון לאתר מאקו. "גם על זה כל יום אני אומרת תודה".

"החלום שלנו הוא תאומים על ההתחלה, בן ובת, ואת השלישי לאמץ. אם אני יכולה לעזור ולעשות טוב ולקבל על הדרך זאת המתנה הכי גדולה", היא מוסיפה בראיון למאקו, אך מדגישה כי היא רוצה מאוד שהילדים ילמדו בחינוך דתי. "אני באתי ממקום מאמין, אני מאמינה שהחוקים שנותנים לנו בריאים לי, מבחינתי לא לנסוע בשבת, יום אחד של ניתוק, בלי טלפון, בלי אש, זה יום אחד מתוך שבעה שיש לי לנפש", היא מוסיפה. "מבחינתי לאכול כשר בריא לי, לשמור על נידה בריא לי, ליחסים שלי, ואני רואה בדת המון חוכמה".

"שחף הרבה איתי בשבת כי הוא אוהב להיות איתי, אבל הוא יכול לדוגמה להיות אצל ההורים שלי, לנסוע למשפחה שלו ולחזור", היא מוסיפה. "זה לא יוצר פערים, זה בסדר להיות גם קצת בנפרד."

""הגישה שלי מאוד לא פנאטית, אני לא אבוא ואגיד 'חברים, אנחנו כולנו שומרים שבת'. יש להם את אמא בבית והדרך שלה, ויש את אבא והדרך שלו, וכל אחד ייקח את זה לכיוון שלו", היא אומרת אך מדגישה: "בסוף, אני אשתית את הערכים והאמונות שלי כמה שאני יכולה. מה שחשוב לי זה הערכים".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:נידהשמירת שבתטליה עובדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה