חדשות בארץ

האישה שביתה בעכו נפגע: "פיזית אנחנו בסדר, נפשית פחות"

עוד לפני המתקפה של ישראל בלבנון, ביתה של יובל סעדה, תושבת עכו, נפגע: "הרחנו ריח של עשן ושריפה, ולא ידענו מה קורה בתוך הבית. כואב לומר, אבל זה סוג של שגרה אצלנו"

ירוטים בצפון (צילום: David Cohen/Flash90)ירוטים בצפון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

מתקפת המנע של ישראל הסירה, לפחות זמנית, את האיום מלבנון. אבל עוד לפניה, ישראל מצאה את עצמה תחת מתקפה של מאות שיגורים מצד ארגון הטרור חיזבאללה. אחד מהשיגורים הללו פגע בעיר עכו, שם ספג ביתה של יובל סעדה נזק כבד. בריאיון לערוץ 14, היא שיתפה את תחושותיה הקשות.

"פיזית אנחנו בסדר, אבל נפשית פחות", אמרה. "קמנו הבוקר לאזעקות כמו פעמים רבות מאז השבעה באוקטובר. היה בום רציני, מלא עשן, מלא אש, וכל הבית רעד – לא ידענו אם נצא מזה".

היא המשיכה ותיארה את הרגעים הקשים: "הרחנו ריח של עשן ושריפה, ולא ידענו מה קורה בתוך הבית. כמובן, נשארנו מתחת למדרגות בעקבות ההנחיות של פיקוד העורף. בסופו של דבר לקחנו את הסיכון ויצאנו, אבל לא ידענו אם יש שריפה או לא".

בהמשך, יובל תיארה את הרגעים לאחר הפגיעה: “שמענו בום רציני, לא ידענו מה יש למעלה כי כמובן היינו כולנו למטה. נכנסנו לתוך הבית וראינו מראות מזעזעים. בסופו של דבר, המקום הבטוח שלך נפגע ואין לך את המקום הבטוח שלך. בצפון, הרבה אנשים נפגעים, וזה משהו שכואב הלב. חזרנו וראינו את החדר של האחיות הקטנות שלי פגוע לגמרי, כל הקירות בחוץ, כל הארונות שבורים – הכל בצורה לא נעימה. בשעה 4:40 שמעתי בומים נוראים, אבל אנחנו רגילים לזה. כואב להגיד את זה, אבל זה סוג של שגרה אצלנו. אתה לפעמים מתעורר מהבומים ולפעמים מתעלם מהם".

היא סיכמה כי: "התחושות שלי הן מאוד מעורבות. אתה יודע שצה"ל, הממשלה, וכל מי שאמור לשמור עלי, כמו אנשי הביטחון, עושים כל מה שהם יכולים, אבל אתה נלחם פה בכוחות שלא אפשריים, ונלחם פה בדברים לא תקינים".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מתקפת מנעעכוחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה