נטורופתיה ורפואה טבעית

המחקרים מוכיחים: ישנו קשר ישיר בין תזונה למחלות של ימינו

צריכת מזון שאינו מתאים עלול לגרום למחלות, ואילו מזון מתאים אמור למנוע מחלות. גם כאלו שהגיעו למצב של חולי, הקב"ה ברחמיו יצר בגופנו מנגנוני תיקון ושיפור הבריאות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנו חיים בתקופה שבה ההישגים המדעיים אמורים להעלות את רמת הבריאות, לצמצם את מספר החולים ולהוביל לצריכה של פחות תרופות. המציאות היא אחרת והפוכה לגמרי.

ישנה אכילת יתר של מזונות שלא מזינים את הגוף - מלאים בכימיקלים, מוצרים ממכרים. יש מצב של "תת תזונה על בטן מלאה", בנוסף למתח נפשי, מה שמביא לעליה בחולי ולירידה באיכות החיים.

מזון טבעי ומותאם לאדם יכול להיות מגוון, טעים, ויותר מכל – מונע מחלות.

הכותרת שהרבה נתנו למזון בריא היא שהוא לא טעים, וזה בהחלט לא מוצדק, מפני שראשית – טעם הוא נרכש. אנשים שרגילים לאכול, לדוגמה, כוסמת מגיל צעיר - אוהבים אותה מאוד, ולהם זה טעים. כך בכל מאכל צריך להרגיל את בלוטות הטעם לנסות, ולתת הזדמנות נוספת למזונות בריאים. אפשר גם לבשל אחרת, ולהוסיף תבלינים טובים. גם אם זה לא מצליח, יש מגוון גדול של אפשרויות אחרות להכניס לתפריט. רבים החליטו לעשות שינוי והצליחו, לאט ובטוח, להוסיף מזון טוב – וממילא האוכל המזיק יצא.

הביוכימיה של גוף האדם שואפת להיות קבועה – בריאות הגוף תלויה ראשית ביכולת לשמור על המוסטזיס (איזון). תזונה לא מותאמת גורמת לחוסר איזון, וזה מצב שחושף את הגוף למחלות, לא עלינו.

כל המחקרים בתחום הבריאות מוכיחים קשר ישיר בין תזונה למחלות של ימינו. צריכת מזון שאינו מתאים עלול לגרום למחלות, ואילו מזון מתאים אמור למנוע מחלות. גם כאלו שהגיעו למצב של חולי, הקב"ה ברחמיו יצר בגופנו מנגנוני תיקון ושיפור הבריאות.

למרות ההתפתחות בעולם בהרבה תחומים, גוף האדם לא השתנה. כל אדם זקוק לאור, אוויר, שינה, אקלים נכון, רוגע ומזון מזין כדי להתקיים. פרסומות מטעות אותנו להאמין שמזון מתועש מתאים לנו, אף על פי ששינו את צבעו, טעמו, ריחו והרכבו הטבעי. גופנו לא השתנה, ולכן רק מזון טבעי מתאים מבחינה פיזיולוגית יביא לנו בריאות ואיכות חיים. זה לא פשוט, ואפילו קשה, אבל אפשרי.

כל שינוי קטן יכול להביא תועלת, ולגרור אחריו שינוי נוסף.

תזונה לקויה ומתועשת מרחיקה בריאות ומגבירה סיכון למחלות.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:זוהרה שרביטמזון טבעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה