הרבנית חגית שירה

מה אומרת עלייך האות הראשונה בשמך?

למה נפלתי ככה? ומה בשם שלי יכול לתת לי כוח ולהאיר לי? תתחברי לזה, כי יש לזה כוח גדול מאוד מאוד – ובמיוחד באות הראשונה שבשם שלך

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחותי, כשאת בנפילה התבונני בשם שלך. תשאלי: מה הפיל אותי עכשיו? למה נפלתי ככה? ומה בשם שלי יכול לתת לי כוח ולהאיר לי? תתחברי לזה, כי יש לזה כוח גדול מאוד מאוד – ובמיוחד באות הראשונה שבשם שלך. בטורים הבאים נתייחס לאות הראשונה בשמך.

א. א' זה אלופו של עולם. א' זה אחד, כנגד השם – אחד יחיד ומיוחד. אם נסתכל על הצורה של האות א', נראה שהיא בנויה מ-ו', ופעמיים י', נכון? וזה ביחד 26 – שם הוויה.

לאלף יש צורה של צעד. היא סוחבת אחריה את כל האותיות. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות א', יש להם יכולת מדהימה להתחבר לאלופו של עולם, לאחד יחיד ומיוחד, ולצעוד קדימה. ויותר מזה, כמו שהאלף סוחבת אחריה את כל האותיות, יש להם יכולת הנהגה מופלאה – וכשהם יתבוננו בזה בשעת נפילה, זה ייתן להם כוח לקום.

ב. בי"ת זה בית. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ב' טוב להם מדי פעם להיכנס לבית הפנימי שלהם, ולהתבונן. ב' זו ברכה! הם צריכים לברך ולהתברך.

ב' היא כנגד היום השני בשבוע, שבו נבראה המחלוקת. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ב' יכולים בקלות ליפול למחלוקת, והתרופה שלהם היא ברכה – לברך מהלב כל יהודי, גם את זה שפגע או שיש איתו מחלוקת.

ג. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ג' הם אנשים של נתינה, הם גומלי חסדים במהותם, רק שהם יכולים ליפול בנתינה מוגזמת שמביאה תחושה לא טובה או עצבות גדולה בעקבות הענקה או מתן שירות ללא תגמול הולם.

נתינה באהבה – לגמול חסד עם הדל והעני – זו תרופה ותנופה לעלייה והצלחה!

ד. האות ד' מסמלת את העלייה ואת הירידה. עלייה – לשון דלייה – "ארוממך ה' כי דיליתני". ירידה – לשון דלות...

אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ד' צריכים תמיד לזכור את הדלת הפתוחה. הם נוטים להגיע למצבי קצה, או למעלה או למטה... יש דלת, תזכרו, והיא תמיד פתוחה...

ה. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ה' הם רוחניים מאוד. יש להם יכולת מופלאה להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל. זו אות נפלאה עם משמעות גבוהה. האות ה' פתוחה למטה – היזהרו מנפילות!

ו. האות ו' מסמלת את החיים. היא זו שעושה את החיבורים בתורה, היא מחברת את האמת לחיים, את התורה לחיים שלנו.

יש לה צורה של קו ישר, היא מסמלת את החיבור הישיר לבורא עולם. היא זקופה ולא מתכופפת. אנשים שהשם שלהם מתחיל באות ו' עלולים ליפול בגאווה. לאות ו' אין בסיס, היא יכולה לצאת מאיזון.

המשך בשבוע הבא

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הרבנית חגית שירהאות ראשונה בשם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה