פעילות הידברות

פרויקט גיוס המונים חדש חותר כדי לגרום לחרדים לצאת בשאלה - הידברות יוצאת בתגובת-נגד עוצמתית

עד כה גויסו מעל 170,000 שקל למימון "קורס לחילון שיעזור לחרדים לעזוב את החברה החרדית ולהצטרף לציבור החופשי". המיזם צובר תאוצה ועושה כותרות, אבל בהידברות כבר הכינו מתקפת מנע

מתוך אתר האינטרנט של המיזם לחילון החרדיםמתוך אתר האינטרנט של המיזם לחילון החרדים
אא

המשבר הרוחני הגדול ביותר שפקד את העם היהודי בדורות האחרונים הוא הנטישה של רבים מעם ישראל את דרך שמירת המצוות, שהשפעותיה המזיקות עדיין קיימות בימינו אפילו יותר מבעבר. 

מצער מאוד לראות כיצד גורמים שונים משקיעים את כל חייהם על מנת להעביר יהודים מאורח חיים של שומרי מצוות לאורח חיים ככל הגויים. הם רואים בכך "ברכה ושליחות". הנה קטע מתוך קמפיין גיוס ההמונים, שצבר מעל 170,000 שקל: "הצטרפות לחברה החילונית היא לא רק בריחה ממשהו, אלא התקדמות לעבר משהו, החיים שתמיד רציתם. כל זה, ברוח של תנועת ההשכלה, שסייעה במאה ה-19 ותחילת ה-20 למיליוני יהודים ברחבי העולם להשתלב בעולם החופשי והנאור".

מכבסת המילים הזו – "להשתלב בעולם החופשי והנאור" – משקפת במלואה עד כמה האמת נעדרת באופן כזה שהשקר מוצג כאמת. אותם גורמים חותרים להביא חרדים אל "העולם החופשי והנאור". הם מתעלמים מכך שאדם חופשי אמיתי הוא כזה שמשוחרר מכבלי היצר הרע, והמצוות הן הדבר היחידי שעוזר לו להתגבר על היצר.

מתוך אחד הפרקים ב"קורס" שמטרתו לגרום לחרדים לעזוב את דרך התורה והמצוותמתוך אחד הפרקים ב"קורס" שמטרתו לגרום לחרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות
חוברת שמופצת בבני ברק ומסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדיחוברת שמופצת בבני ברק ומסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדי

החוברת שמסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. צילום במקווה בבני ברק. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדיתהחוברת שמסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. צילום במקווה בבני ברק. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדית

צילום החוברת בתחנת אוטובוס בבית שמש שמסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדיתצילום החוברת בתחנת אוטובוס בבית שמש שמסיתה חרדים לעזוב את דרך התורה והמצוות. מתוך אתר גיוס ההמונים שחותר לחילון החברה החרדית

מיזם הכפירה צובר תאוצה. בהידברות לא נשארים חייבים

מדובר בקורס שמדריך חרדים כיצד לנטוש את החברה החרדית. שמו של הקורס הוא "חוזרים בתבונה" על משקל חוזרים בתשובה. הפרקים הראשונים של הקורס כבר הופקו, עלונים מופצים בריכוזים חרדיים, ואותם גורמים שיוזמים את הקמפיין מציינים כי התכנים הללו קיבלו מעל 100,000 צפיות, לחשיפה בכלי התקשורת, וכי הם טוענים ששרים מיהדות התורה ומש"ס מודאגים.

יהודים רבים עדיין שקועים עמוק בטיקטוק. נגיע אל הלב שלהם רק בזכותכם. כדי להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות  לחצו כאן >>>

עוד פונים הגורמים היוזמים לקהל התורמים, ומבקשים מהציבור בישראל עזרה במימון פרקים נוספים, ולהרחיב את הפעילות בכל הכח. הציבור שאינו שומר מצוות מכונה שם "ציבור נאור", וכי ההשקעה הכספית הזו "תבטיח לכולנו ישראל ליברלית ומתקדמת יותר".

השקר כתוב במילים כואבות, אבל כאן הידברות נכנסים לתמונה. שום אימפריה בהיסטוריה לא הצליחה למחוק את העם היהודי, גם לא גורמים מתוך עם ישראל שזוממים להעביר את ציבור שומרי המצוות לציבור ככל הגויים, ויוצרים בעצם "שואה שקטה."

בתזמון מושלם בהידברות החלו בקמפיין ענק שיציל את בני הנוער ששקועים עמוק בטיקטוק ורחוקים מיהדות.

מתקפת הנגד הגאונית של הידברות

"אותם צעירים שצורכים כמויות של תוכן שלילי, פרוץ וממכר, לא יודעים דברים בסיסיים ביהדות, וחלקם ממש מתנגדים לה. למרות המציאות הכואבת יש כאמור פתרון גאוני." כך מוסרת לנו גלית לוי, מנהלת הקמפיין בהידברות. "זו דרך חכמה לקרב את הצעירים ליהדות ולבורא עולם בדיוק באותה שיטה מיוחדת שבאמצעותה חולל הרב זמיר כהן את מהפכת התשובה של ימינו. לפני יותר מ-20 שנה החשיבה היתה: אם ציבורים רבים מעם ישראל לא פוקדים את בית המדרש, וצופים בטלוויזיה, אז הידברות יביאו את בית המדרש אל תוך הטלוויזיה. כך גם היום ממשיכים בהידברות את המהפכה: אם צעירים ובני נוער רבים מעם ישראל אינם מכירים יהדות, ונמצאים הרבה בטיקטוק – הידברות יביאו את תכני הרב זמיר כהן ואת תכני הידברות דיגיטל אל תוך הטיקטוק."

כך, בחסדי ה', הידברות ישנו את התמונה, יתנו מכה ניצחת לאלו המבקשים לעקור את עם ישראל מתורת ישראל, אבל זה יקרה רק בזכות ציבור נאמני הידברות.
יהודים רבים עדיין שקועים עמוק בטיקטוק. נגיע אל הלב שלהם רק בזכותכם. כדי להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות לחצו כאן >>>

"לא ניתן לגורמים העוינים את היהדות להפיץ דברי כפירה"

נוכל להגיע אל ליבם של הצעירים המנותקים רק באמצעות קידום ממומן מאסיבי של תכני הרב זמיר ותכני הידברות דיגיטל אל תוך הטיקטוק. זו ממש מתקפת נגד שתופעל על התכנים השליליים הרבים שצורכים הצעירים ובני הנוער. בזכותכם בתוך שנה יהיו בע"ה כ-200,000 עוקבים ומיליוני יהודים שייחשפו לתוכן המחזק. "לא ניתן לגורמים העוינים את היהדות להפיץ דברי כפירה ולחתור לנטישת חרדים את דרך התורה. נעשה זאת באמצעות חיזוק הרחוקים."

אם 1000 יהודים יצטרפו אלינו (כולל אתם הקוראים)זה מה שיקרה:

  1. נאמני ואוהבי הידברות תומכים בקמפיין
  2. הידברות דיגיטל משקיעה בקידום ממומן
  3. מיליוני צעירים וצעירות מקבלים תכנים של הרב זמיר כהן ותכנים של הידברות דיגיטל בטיקטוק שלהם (גם אם אינם עוקבים או מכירים)
  4. מומחי הטיקטוק שלנו מפצחים את נוסחת היהלום ומגיעים לליבם של הצעירים בטיקטוק
  5. תוך שנה – 200,000 עוקבים ועוקבות בטיקטוק מקבלים באופן קבוע תכנים מחזקים של הרב

צוות מיומן של צלמים, מפיקים, עורכי וידאו, מעצבים גרפיים, מנהלי קמפיינים ועוד בעלי תפקידים שונים עמלים יומם ולילה ממש כדי להפיק סרטונים טובים ומחזקים, שידברו אל צעירים וצעירות רחוקים, ויגרמו להם להתעניין ביהדות ולצאת מהקופסה, תרתי משמע.

מהפכת הטיקטוק היהודי – בזכותכם

בעידן של חבלי משיח, מהפכת התקשורת של הידברות מחוללת שינוי רוחני משמעותי בעם ישראל מזה יותר מ-20 שנים. כח המדיה של הידברות הוא אדיר מימדים. המספרים רק הולכים וגדלים, והידברות היא כבר מזמן מעצמה עולמית של תקשורת יהודית. עכשיו אנחנו נמצאים כפסע לפני הצעד הבא.

ההצלחות של הידברות (והעתידית תהיה כאמור בזכותכם):

  • עלון השבת הוא הנפוץ בעולם כולו עם 300,000 - כמיליון יהודים מדי שבת מחזיקים את עלון השבת ומתחזקים.
  • אתר הידברות הוא אתר היהדות הגדול בעולם - כ-12 מיליון דפים נצפים מדי חודש.
  • קרוב ל-300,000 איש ברשימות התפוצה של הידברות בניוזלטר.
  • קרוב לרבע מיליון עוקבים בפייסבוק.
  • יותר מ-173,000 עוקבים ביוטיוב.
  • יותר מ-160,000 חברים בקבוצות הווטסאפ של הידברות.

נותרו רק 941 יהודים שאכפת להם, והם יזכו לקחת חלק במהלך ההיסטורי בחודש הקרוב. מהרו והשתתפו. לאחר שנגיע ליעד, לא ניתן יהיה להצטרף, ומהפכת הטיקטוק הבאה שלנו כבר תצא לדרך. הצטרפו כדי שלא תפס

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:הידברותטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה