סלבס בהתחזקות

הכוכבת הודיעה: מקבלת על עצמי צניעות

אן אברהמי, שהשתתפה בתוכנית ריאליטי, הודיעה לעוקבים שלה: "שומרת שבת ומתלבשת צנוע לכבוד שבת", וקראה לאחרות להצטרף

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כוכבת הרשת, אן אברהמי, דיווחה אתמול (ראשון) לעוקביה כי לקחה על עצמה צניעות. מי שהשתתפה בתכנית ריאליטי ועלתה השנה לכותרות, ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה ברשתות החברתיות.

אברהמי, שלאחרונה הודיעה כי ביטלה את אירוסיה, סיפרה כי עברה תקופה לא פשוטה, לאחריה היא דיווחה לעוקבים כי החליטה לשמור שבת ולקבל על עצמה צניעות.

"אני שומרת שבת ומתלבשת צנוע לכבוד שבת", כתבה לעוקביה. כאשר נשאלה כיצד היא בוחרת את פרטי הלבוש שלה ענתה: "אני פשוט מחברת פריטים רגילים, שהופכים את הלוק לצנוע".

אחרי הדברים האלה, אברהמי ניסתה לסחוף אחריה את קהל העוקבות שלה (מעל 50 אלף) והודיעה כי לאור העובדה שהחלה להתלבש צנוע, היא קיבלה תגובות רבות כדי לשאול אותה על עניין הצניעות. "כמה הודעות על הלוק של שבת", כתבה אחרי שחשפה בפני העוקבות שהחלה ללבוש חצאיות וחולצות ארוכות.

אמש פרסמה אברהמי תפילה מיוחדת ("מי שברך") לשלום חיילי צה"ל, זאת לאור ההודעה של דובר צה"ל, על מותם של החיילים רס"ל (במיל') דניל פצ'ניוק הי"ד, בן 26 מבת ים, רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי הי"ד, בן 23 מאשקלון, ורס"ם (במיל') יניב יצחק אורן הי"ד, בן 35 מעין גדי, שנפלו בקרבות במרכז רצועת עזה. עוד הותר לפרסום אתמול כי סמ"ר עמית צדיקוב הי"ד, בן 20, מבית דגן, לוחם בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. צדיקוב הוא החלל ה-700 מתחילת המלחמה. אתמול הותר לפרסום על מותו של חייל נוסף, רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט הי"ד, בן 36 מאשדוד, שנפל בקרב במרכז עזה. רבים הצטרפו אליה בתפילה לשלום חיילי צה"ל.

באתר הידברות אפשר להצטרף לקריאת תהילים עולמית לשמירה על עם ישראל ולהצלחת כוחות הביטחון. להצטרפות לחצו כאן

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:צניעותשמירת שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה