סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת חוזרת בתשובה? "סירבתי לעבוד בשבת, גם עם ריהאנה"

סינדי צ'אדי העלתה תמונה שלה מקבר הבבא סאלי, עם ספר יהדות שהיא קוראת, וכתבה לעוקבות: "מיד קיבלתי דברים גדולים יותר אחרי שסירבתי לעבוד בשבת. האמונה חשובה מעוד קמפיין"

(צילום ארכיון: יעקב כהן / פלאש 90)(צילום ארכיון: יעקב כהן / פלאש 90)
אא

סינדי צ'אדי נחשבת לאושיית רשת בינלאומית. היא דוגמנית, אך לאחרונה נמצאת בתהליך התחזקות. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם עוקביה היא מספרת איך היא מתחזקת בהדרגה. "רק אתמול ויתרתי על כתבה בחדשות, כי זה שודר בשבת", כתבה צ'אדי. "ויתרתי לא מזמן על קמפיין של הזמרת ריהאנה, לפני הקמפיין האחרון היה לי עוד אחד שויתרתי עליו. ויתרתי על המון קמפיינים גדולים שצולמו בשבת, ואני עושה את זה בלב שלם. תמיד קיבלתי דברים גדולים יותר אחרי, ואת האמת שהרבה יותר חשוב לי להישאר נאמנה לערכים והאמונה שלי מאשר עוד קמפיין".

אחר כך היא חשפה ספר שהיא קוראת, "שביל מן הצד", ובו קטע מפרק שכותרתו היא "לתת להשם מקום" וכן צילמה ביקור שלה מקברו של הבבא סאלי. כמו כן, היא נשאלה על ידי עוקביה מה היא חושבת על מצוות מעשר וענתה: "שזה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לעצמכם. יש שתי מצוות שכתוב עליהם שכר בעולם הזה במפורש: 'כבד את אביך ואת אימך למען יאריכון ימיך' ו'עשר תעשר – בשביל שתתעשר'. הקדוש ברוך הוא מבטיח לך פרנסה ועושר רק תתן לאלו שמתקשים. בעיניי זו אחת המצוות הכי יפות שיש. גם רואים ממנה שפע אין סופי וזו גם זכות כזו מדהימה להיות בצד הנותן".

לסיום, צ'אדי נשאלה האם היו לה בעבר לחצים או התקפי חרדה. היא העלתה תמונה של ספר תהילים. "אני חושב שבימינו ובתקופות האלו מה שאת מרגישה הוא מאוד נפוץ", ענתה לאחת העוקבות. "אנחנו בתקופה מאוד לחוצה מבחינה בטחוניות, החדשות על ההרוגים והפצועים מתעתעות את הנפש וכואבות כל כך, אבל האמונה מרגיעה ומחזיקה אותנו שפויים ובטוחים.

"יש מי ששומר עלינו בכל רגע ודקה, וצריך לזכור שיש דברים שלא תלויים בנו ואין לנו איך לשנות אותם. החרדות והלחצים רק יחמירו את המצב. זה אחד הנושאים שאדבר עליהם בהרצאה שלי, איך להחליף חרדות, לחצים וכעסים באמונה ושלווה. זו עבודה, אבל זו העבודה הכי משתלמת שיש".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הבאבא סאליסינדי צ'אדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה