סלבס בהתחזקות

גיא הוכמן: "הזהות היהודית שלי התחזקה. אני קודם יהודי, אחר כך הכל"

הסטנדאפיסט סיפר בראיון מדוע קרא ליהודים לשמור שבת: "כל שבת אני בבית הכנסת. כשהכל התחיל להתערער במדינה, קראתי לאנשים לשמור, זאת הייתה שבת זכור"

אא

הסטנדאפיסט גיא הוכמן סיפר בראיון ליפעת הללי אברהם, כי הוא משתדל לשמור שבת. בראיון שקיימה איתו העיתונאית, אמר הוכמן בסוף השבוע כי הוא מתכוון לשמור גם את השבת הזאת. "זו הזהות היהודית שלי שהתחזקה, גם לפני הטבח הייתי הולך כל שבת בבוקר לבית כנסת עם הבן שלי, מעין פעילות אב ובן מסורתית. הזהות היהודית התהדקה, אחרי מה שחווינו. אם עד אז הייתי מצחיקן, אב משפחה ובסוף - ישראל יהודי. היום אני יהודי קודם כל, אבא יהודי, ישראלי, ואני משמח ישראלים ויהודים".

הוא הסביר איך קיבל על עצמו לקרוא לאנשים לשמור שבת לפני מספר חודשים. "כשהכל התחיל להתערער, השחקן בעלה של דון לני גבאי, עופר רוטנברג, אמר לי 'אולי, אחי, תגיד לאנשים לשמור את השבת הזאת'. זאת הייתה שבת זכור (השבת הסמוכה לחג הפורים, י"א). התחלתי להתעמק ואמרתי 'קדימה'".

לאחרונה, הוכמן נשאל האם הוא מאמין באלוקים, והשיב: "מאוד מאוד. אחרי הטבח כולנו יותר יהודים. קיבלנו כאפה לחיים שאומרת 'אח שלי, לא משנה איפה תהיה, ירדפו אחריך כי אתה יהודי'". בהמשך נשאל הוכמן לגבי מה שהשתנה אצלו והשיב: "מי שלא שינה דיסקט הוא טיפש, מי שלא התפכח מכל צורה, בין אם זה ימין ובין אם זה שמאל, זה לא משנה - תתפכח יהודי, תתעורר".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:זהות יהודיתשמירת שבתגיא הוכמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה