חדשות בארץ

ממחלקת הטראומה למחלקת היולדות: סיפורו המרגש של לוחם מילואים

תשעה חודשים אחרי שנפצע בחאן יונס כשרסיס פצמ"ר חדר לחזהו, גילעד רחמים אביעד חזר לבית החולים שערי צדק, אך הפעם למחלקת היולדות: "יום אחרי שאשתי הודיעה לי שהיא בהריון, מצאתי את עצמי פצוע קשה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תשעה חודשים לאחר שנפצע קשה בחאן יונס במהלך מבצע בעזה, גילעד רחמים אביעד ואשתו, מרים רובין אביעד, קיבלו מתנה גדולה: בנם הבכור יצא לאוויר העולם. האירוע המרגש התרחש במחלקת היולדות במרכז הרפואי שערי צדק – אותו מקום שבו טופל גילעד לאחר פציעתו הקשה. כך, מספרים במשפחה, הוא סגר מעגל.

גילעד שירת בגדוד מילואים 8104 בפלוגת חרמש. הוא נפצע מרסיס פצמ"ר שחדר לחזהו השמאלי, מרחק מילימטרים בודדים מלבו. רק בנס, הנזק שנגרם היה לחור בסרעפת וכוויות בקיבה. לאחר שנפצע, פונה גילעד במסוק צבאי לשערי צדק, שם עבר טיפול מורכב ושיקום ממושך.

משפחת אביעד המורחבת (צילום: בית חולים שערי צדק)משפחת אביעד המורחבת (צילום: בית חולים שערי צדק)

"יום לפני הפציעה אשתי הצליחה להעביר לי מסר דרך הקצינים שהיא בהריון", סיפר גילעד. "התרגשתי מאוד, ולא העליתי בדעתי שיום למחרת אמצא את עצמי פצוע קשה ומובל במסוק לבית החולים. בזמן שהגעתי לבית החולים, מרים הייתה צריכה לשמור על עצמה ולהיזהר. עברתי תקופה לא פשוטה של החלמה פיזית, ניתוחים ושיקום, והנפש שלי עדיין משתקמת. לאורך כל זמן הפציעה החזקתי בראש שאני חייב להיות חזק למען מרים וההריון, וגם מרים הגיבורה נשארה רגועה ותמכה בי."

עוד הוא הוסיף בהתרגשות: "היה מרגש מאוד לראות את הצוות הרפואי שטיפל בי ברגעים הקשים של הפציעה, הפעם בשעה שמחה ומרגשת לאחר לידת בננו. בעזרת השם, אני מקווה שאוכל למול את בני בכוחות עצמי לאחר השיקום הזה. אני מעריך מאוד את הצוות המסור של שערי צדק ומאחל שנפגש רק בשמחות".

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:לידהפצוע מלחמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה