סלבס בהתחזקות

הדוגמנית הודיעה שחזרה בתשובה: "שבת, כשרות, נגיעה וצניעות"

הדר חיון שיתפה את עוקביה בתהליך שהיא עוברת, ושלחה להם קישור לאתר הידברות: "בלי תורה והדרכה אי אפשר להתקדם לשום מקום, אז הבנתי שכל העולם של ה'הבל הבלים', הכל פייק אחד גדול"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הדוגמנית הדר חיון נמצאת בתהליך חזרה בתשובה. בסוף השבוע דיווחה חיון לעוקביה כי היא "שומרת שבת, כשרות וצניעות". היא שיתפה פוסט בנושא והודיעה כי היא גם שומרת נגיעה. בנוסף, היא שיתפה עבור בנות ישראל קישור לאתר הידברות ובו תפילת ברכות השחר, אותה המליצה לקרוא מדי בוקר.

"אשקר אם אגיד שזה היה קל, זה לא היה פשוט בלשון המעטה, אבל הרגשתי שהשם פשוט שלף אותי משם עם פינצטה... באמת שזה נס", הוסיפה חיון. "הייתי עמוק בתוך כל הדבר הזה שנקרא 'תעשייה' וקשה לעזוב הכל ולהתנתק, אבל פשוט עשיתי הכל בהדרגה ובצורה איטית כל כך, זו החוכמה מי שעושה הכל מהר ככה גם יוצא מזה מהר... תעשי את זה לאט אבל בטוח".

לגבי האופן שבו חזרה בתשובה אמרה: "הייתה לי הדרכה מהרב שלי, אבידן סנדרוסי. אני שואלת אותו כל דבר, מהפרט הכי קטן, והוא עזר לי לשלב בין שני העולמות ולא לעשות 'קאט' חד משמעי, עד שזה פשוט בא ממני. בהתחלה פשוט הייתי הולכת כמעט כל ערב לשיעורי תורה, זה חשוב כי כל הסביבה שלי הם חילונים והסביבה מאוד משפיעה, אין מה לעשות. אז הבטחתי לעצמי שלא משנה איזה יום עברתי – פעמיים-שלוש אני הולכת לשיעור תורה וממלאה את הנשמה בקצת רוחניות".

"הייתי חוזרת מצילומים של יום שלם. גמורה, מתקלחת מהר והולכת לשיעור תורה. בלי תורה והדרכה אי אפשר להתקדם לשום מקום, אז הבנתי שכל העולם של ה'הבל הבלים', הכל פייק אחד גדול", היא סיכמה. "תמיד היה לי הרגשה של ריקנות כזאת, לא יודעת להסביר. הבנתי שזה לא מה שגורם לי לאושר כמו שאני יוצאת משיעור תורה, עם ההרגשה הכי כיפית שיש. התחזקתי והתקדמתי עוד ועוד ולאורך כל הדרך, התפללתי שאחזור בתשובה שלמה מאהבה, וככה קרה ועדיין קורה. לאט. כשהתחתנתי כבר היה לי יותר קל לעשות את ה'קאט' הזה ולהתנתק לגמרי. זה כבר פחות מעניין. הבנתי מה גורם לי לאושר אמיתי".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שמירת נגיעהברכות השחר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה