סלבס בהתחזקות

השחקן שחוזר בתשובה: "הרגשתי חוסר משמעות בחיים שלי"

עופר חיון, ששיחק לצד אביב אלוש, שאף הוא נמצא בתהליך התחזקות, סיפר: "אני כבר בתשובה, אין לי לאן לחזור. עדיין הולך כמעט כל שבוע ללמוד תורה"

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של עופר חיון)(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של עופר חיון)
אא

"אני הולך לבית הכנסת כל יום שישי ומניח תפילין כל בוקר, ובשנה האחרונה, אחרי שהרגשתי קצת חוסר משמעות בחיים שלי, גם שומר שבת", כך סיפר השחקן המוכר עופר חיון בראיון לידיעות אחרונות, בו דיבר על תהליך ההתחזקות שלו.

חיון, שהפך לשחקן מוכר בשנים האחרונות ושיחק לצד אביב אלוש שנמצא בעצמו בתהליך דומה, הוסיף: "זה די מחזיר אותי לשורשים שלי, נותן לי איזשהו שקט".

חיון הוא בן הזקונים מתוך שלושה. אחיו האמצעי נולד עם שיתוק מוחין ואחיו הגדול נפטר מסרטן כשהיה בן חמש. "ההורים שלי דאגו שתהיה לי ילדות מאושרת ושהבית שלנו יהיה תמיד שמח. הם לא דיברו עליו הרבה, מה עוד שהייתי אז ילד קטן. בהמשך שאלתי את אמא שלי עליו. היא סיפרה לי שהוא מאוד אהב מוזיקה", הוסיף.

על תהליך ההתחזקות שלו בתקופה האחרונה הוא אמר: "אני כבר בתשובה, אין לי לאן לחזור. לחזור בתשובה יכול רק מי שהיה חילוני ושאין לו קשר לדת. גם בתקופת שחיללתי שבת, אם היית שואל, הייתי אומר לך שאני דתי, כי ב'סטייט אוף מיינד' שלי אני דתי. נראה לי שרק מי שפתאום מגלה את הדת ונכנס עמוק לתוך העולם הזה, יעשה צעד כזה. אני עדיין הולך כמעט כל שבוע ללמוד תורה. יש בה דברים עמוקים וחכמים. אני גם הולך לבית כנסת ביום שישי, לא בשבת".

לסיום, הוא התבטא בנושא חוק הגיוס ואמר: "מי שתורתו היא באמת אמנותו והוא תלמיד חכם, שימשיך בלימודיו, כי בסופו של דבר היהדות היא המנדט שלנו על המדינה הזאת".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:התחזקותחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה