חדשות בעולם

תלונה נגד הרב הראשי של צרפת שקרא "לסיים את העבודה בעזה"

הרב חיים קורסיה אמר בראיון: "כולם ישמחו מאוד אם ישראל תסיים את העבודה, ונוכל סוף סוף לבנות שלום בלי אלה שרוצים בהשמדת ישראל". בעקבות כך הוא עשוי לעמוד לדין, ולפי דיווחים העונש המירבי הוא חמש שנות מאסר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הוגשה תלונה נגד הרב הראשי של צרפת, הרב חיים קורסיה, בעקבות דבריו בראיון לתקשורת הצרפתית שבהם אמר כי "צה"ל צריך לסיים את העבודה בעזה". אמירותיו של הרב קורסיה עוררו תגובות זעם מצד פרו-פלסטינים וארגונים שמביעים מחאה נגד ישראל. הם טענו כי אמירותיו מהוות תמיכה גלויה בפעולות צה"ל נגד חמאס ברצועת עזה.

הרב התבטא לאחרונה במהלך ראיון לערוץ החדשות הצרפתי BFM. הוא אמר כי "אין לי שום סיבה להתבייש במה שישראל עושה ואת האופן שבו היא מנהלת את הלחימה. אני מרגיש בנוח עם מדיניות שמורכבת מהגנה על אזרחיה". עוד הוא הוסיף: "כולם ישמחו מאוד אם ישראל תסיים את העבודה, ונוכל סוף סוף לבנות שלום במזרח התיכון בלי אנשים שרוצים רק דבר אחד כל הזמן – השמדת ישראל. אלה קורבנות של פעולת מלחמה שבאחריות חמאס, שמסרב לכל ההצעות להפסקת הלחימה".

חבר הפרלמנט הצרפתי, איימרי קארון, הגיב בחריפות לדברים וטען כי פנה לתובעים בפריז בגין מה שהוא מגדיר כ"תמיכה בפשעי מלחמה". לפי דיווח ב"דיילי מייל", העונש בצרפת על עבירה מסוג זה (במידה ואכן יעמוד לדין) יכול להגיע לעד חמש שנות מאסר וקנס של כ-40,000 פאונד.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:אנטישמיות בצרפתהרב חיים קורסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה